شناسهٔ خبر: 67025417 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

اظهار نظر وحید قلیچ درباره گل مشکوک پرسپولیس/ درگیری بین سمیعی و درویش به خاطر ضعف مجری بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی پرسپولیس مقابل مس و گل گولسیانی کار خدا بود. اوسمار امتحانش را پس داده و گزینه خوبی برای فصل آینده است.

صاحب‌خبر -
اظهار نظر وحید قلیچ درباره گل مشکوک پرسپولیس/ درگیری بین سمیعی و درویش به خاطر ضعف مجری بود
کد خبر: 662426
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۶ ۱۲:۰۵:۴۷

وحید قلیچ درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی از جنبه فنی هیچ جذابیتی نداشت و ترس و استرس در ساق‌های بازیکنان پرسپولیس به وضوح دیده شد. خدا را شکر با چنگ و دندان ۳ امتیاز این مسابقه را گرفتیم و قهرمانی را کسب کردیم.

به گزارش میزان، وی ادامه داد: مقابل مس رفسنجان ۹۰ دقیقه پراسترس را شاهد بودیم و در این بازی که اهمیت بسیار زیادی داشت باید محکم‌تر و با آرامش بازی می‌کردیم. توپی که گولسیانی به تور دروازه حامد لک چسباند کمک خدا بود. بسیاری از بازیکنان در این مسابقه نمره منفی گرفتند و هواداران زیادی که در ورزشگاه بودند از این موضوع با خبر هستند. فشاری که روی بازیکنان بود نشان از خستگی آن‌ها داشت چرا که سه بازی پشت سر هم و پرفشار را برگزار کردند و این حجم از عدم تمرکز تقریباً طبیعی بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با داوری دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان، تصریح کرد: از نظر من گل پرسپولیس آفساید بود، اما چطور یک داور می‌تواند چنین صحنه‌ای را تشخیص دهد؟ در طول لیگ از این اتفاقات برای بسیاری از تیم‌ها افتاد و حتی در برخی مسابقات به ضرر پرسپولیس نیز قضاوت شد. رخ دادن چنین اتفاقاتی نشان از ضعف کمیته داوران دارد. حتی اروپایی‌ها هم وقتی دیدند برخی صحنه‌ها با چشم قابل تشخیص نیست تکنولوژی کمک داور ویدیویی را وارد کردند، اما حالا که چند سال از این تکنولوژی می‌گذرد همچنان لیگ ایران از استفاده از آن عاجز است سوالی که فدراسیون فوتبال باید دلیل آن را توضیح دهد. امیدوارم در فصل آینده این اتفاقات را کمتر ببینیم و تیم‌ها به صورت عادلانه جایگاهشان را در جدول پیدا کنند.

قلیچ در رابطه با عملکرد اوسمار و آینده وی در باشگاه پرسپولیس، عنوان کرد: پرسپولیس از زمانی که یحیی گل‌محمدی را از دست داد تقریباً از لحاظ تاکتیکی تغییری نکرد. اوسمار دنباله مسیر گل محمدی را پیش گرفت و در این امر موفق ظاهر شد. زمانی که او هدایت سرخپوشان را بر عهده گرفت در ۲ بازی دوستانه بازنده بود و کمتر کسی به او اعتماد داشت. وی با بهره‌گیری از کمک‌های کادر فنی و تجربه بازیکنان توانست تیم را به خوبی جمع و جور کند و با تمرکز روی مسابقات و برنامه‌ریزی دقیق تیم را به قهرمانی برساند که این در نوع خود برای اوسمار بسیار حائز اهمیت است. به نظر من او باید در تیم بماند و همچنان با تقویت خطوط پرسپولیس در فصل بعدی نیز به افتخارات دیگر دست پیدا کند. 

وی با بیان اینکه باید بازیکنان مسن تیم باید کنار گذاشته شوند، اظهار داشت: از نظر من اوسمار به خوبی می‌داند که سرخ پوشان در چه خطوطی ضعف دارند. برخی بازیکنان پرسپولیس برخلاف اینکه تجربه خوبی دارند، اما از لحاظ سن و سال تاریخشان گذشته است و باشگاه باید به سَمتی پیش برود که جوانگرایی انجام دهد.

قلیج در پایان درباره درگیری لفظی سمیعی و درویش در یک برنامه تلویزیونی خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در یک برنامه تلویزیونی رخ می‌دهد فقط و فقط ضعف مجری آن برنامه را نشان می‌دهد چرا که باید تمام اتفاقات را کنترل کند و نگذارد اتفاقات سخیفی رخ دهد. لیگ ایران آماتور است و آماتور خواهد ماند چرا که برخی نمی‌خواهند فوتبال ما حرفه‌ای شود. برای هواداران پرسپولیس خوشحال هستم و امیدوارم این خوشحالی ادامه دار باشد. 

 

نظر شما