شناسهٔ خبر: 67024637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یک مسئول:

جاده های آذربایجان غربی همچنان قربانی می گیرند

یک مسئول: مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: تصادفات دوازده ساعت اخیر در محورهای آذربایجان‌غربی، ۱۰ فوتی و مصدوم به همراه داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا حمید محبوبی، با بیان اینکه تصادفات دوازده ساعته گذشته در استان ۱۰مصدوم و فوتی بر جای گذاشته گفت: ساعت ۲۰:۵۷ شامگاه سه‌شنبه ۱۵ خرداد، انحراف از جاده یک دستگاه مزدا دو کابین در محور فرعی باری به قره باغ گزارش شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات گردنه قوشچی ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه یک فوتی و ۳ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال یافتند و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

۲ مصدوم در برخورد خودروی برلیانس و مزدا وانت دوکابین در محور ماکو به چایپاره

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی ادامه داد: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۱۶ خرداد تصادف برلیانس و مزدا وانت دوکابین گزارش شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات رند ماکو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۲ مصدوم داشت که مصدومین بعد از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان فجر ماکو انتقال یافتند.

۳ مصدوم در واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری ساینا در محور ارومیه - سلماس

محبوبی افزود: ساعت ۲ و ۶ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه در محور ارومیه - سلماس (روبروی شهرک صنعتی) یک دستگاه خودروی سواری ساینا از جاده منحرف و واژگون شد که نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای گردنه قوشچی ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

آغاز صبح بعد از تعطیلات با ۱ فوتی در محور میاندوآب به مهاباد

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: ساعت ۴ و ۵۹ دقیقه صبح امروز در محور مهاباد - میاندوآب یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ از جاده منحرف و واژگون شد که نجاتگران پایگاه امداد و نجات برده رشان هلال احمر میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی افزود: این حادثه ۱ فوتی داشت که فوتی حادثه بعد از رهاسازی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

انتهای پیام/

نظر شما