شناسهٔ خبر: 67024055 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فاز دوم جمع‌آوري زباله‌گردها در منطقه 16

صاحب‌خبر -
فاز دوم جمع‌آوري زباله‌گردها در منطقه 16
خبرگزاری آریا - طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی مطابق با ضوابط قانونی و با استقرار و فعالیت اکیپ‌های حامی شهر و سازمان پسماند در 5 محور ساماندهی کودکان کار، متکدیان، کارتن خواب‌ها، زباله گردها و معتادان متجاهر در منطقه 16 از ششم خرداد تا 16 خرداد اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16 ، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با بیان مطلب فوق افزود: از زمان آغاز اجرای فاز دوم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه 16، اکیپ‌های اجرایی به صورت شبانه روزی و مستمر در سطح محلات در حال گشت‌زنی ، تا ضمن شناسایی کلونی‌ها (خانه های پلاک قرمز)، معتادین متجاهر، زباله گرد ها، کودکان کار، متکدیان و کارتن خواب ها نسبت به پاکسازی آسیب‌های مذکور اقدامات لازم را انجام دهند.
فعالیت افراد زباله‌گرد، ماشین و واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات و پسماند ، معضل اساسی برای کلانشهر تهران شده‌اند که علاوه بر مخدوش نمودن چهره شهر و ایجاد نازیبایی، از نظر بهداشتی نیز مزاحم شهروندان به خصوص در مناطق جنوبی هستند که شهروندان از فعالیت آن‌ها گلایه‌مندند.
سالاری پور گفت: به همین منظور، با شناسایی محل فعالیت آن‌ها و پلمب مغازه‌های متخلف و توقیف بیش از 3 ماشین‌آلات و در حدود 30 چرخ‌دستی‌های فعال در نواحی و سایر محدوده‌های شهری اقدامات قانونی را به صورت مستمر انجام و از فعالیت‌های آنان جلوگیری شد.
انتهای پیام/

نظر شما