شناسهٔ خبر: 67023726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان:

۱۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان اصفهان خریداری می‌شود

اصفهان - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: خرید تضمینی گندم‌کاران استان اصفهان در دستور کار است و با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان شهریور ۱۵۰ هزار تن گندم خریداری می‌شود.

صاحب‌خبر -

محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان اصفهان اظهار کرد: این اقدام از ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون بخش قابل توجهی از گندم کشاورزان شهرستان‌های آران و بیدگل، کاشان، اردستان و هرند خرید شده است، ابراز کرد: ارزش هر کیلوگندم در خرید تضمینی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون سه هزار تن از گندم خریداری شده به کارخانه‌های تولید آرد استان تحویل داده شده است، گفت: این میزان گندم از ۶۷۰ کشاورز و در قالی یک هزار و ۳۵۰ محموله دریافت شده است.

وی در خصوص ذخیره سازی گندم در استان اصفهان نیز ابراز کرد: برای این امر ۲ سیلوی دولتی واقع در شهر کاشان و شهر جدید بهارستان و همچنین چهار کارخانه تولید آرد و ۳۷ مرکز تعاون روستایی در نظر گرفته شده است.

وی پیش بینی کرد که تا پایان شهریور ماه سال جاری بیش از ۱۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان اصفهان به صورت تضمینی خریداری شود.

نظر شما