شناسهٔ خبر: 67021953 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

سرپوش فوتبالی

واکنش نماینده لاهیجان و سیاهکل به صحبت‌های درویش 

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به صحبت‌های رضا درویش واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین؛ سلمان زارع نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع نمایندگان گیلان در واکنش به توهین رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به لهجه گیلانی در برنامه زنده شبکه سه گفت: گیلان، سرزمین مردمانی نجیب و سربلند با پیشینه اسلامی به بلندای تاریخ است. سرزمین مردانی چون میرزا کوچک خان گیلانی، آیت الله بهجت و… گیلان، مامن و ماوای فرهنگ و هنر است و گیلانیان پیشتازان آن در سراسر کشور.

او افرود: با به‌کاربردن عبارات سخیف شب گذشته‌ی فردی در سیمای ملی، انتظار همشهریان و هم استانی‌هایم این است که به عنوان دوست و نماینده‌ آنان در مجلس به راحتی از کنار چنین خبط بزرگی نگذرم. از امروز موضوع را از سوی وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پیگیری خواهم نمود.

شماره درویش در فضای مجازی پخش شد

بعد از اتفاقات شب گذشته بین مدیران دو باشگاه پرسپوليس و استقلال، درویش هدف فضای مجازی قرار گرفته است.

مدیرعامل پرسپوليس که بعد از این ماجرا در تلاش بود شائبه مربوط به توهین قومیتی را رد کند و همچنین از خاطر اهالی گیلان که از وی مکدر شده بودند، عذرخواهی کرد اما این ماجرا عواقب سختی برای وی داشت.

اکنون گفته می‌شود در فضای مجازی  نیز این ماجرا باعث دردسر وی شده است؛ طی ساعات اخیر با پخش شدن شماره مدیرعامل پرسپوليس در فضای مجازی، او مورد هجوم پیام و تماس‌های زیادی شده تا در کار شخصی‌اش نیز خلل ایجاد شود.

نظر شما