شناسهٔ خبر: 67021412 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

مقابله مبارزان فلسطینی با صهیونیست‌ها در جنین

منابع رسانه‌ای از درگیری میان رزمندگان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در شهر جنین خبر داده و اعلام کردند که یک کودک به ضرب گلوله نیروهای دشمن اشغالگر زخمی شده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که صهیونیست‌ها هم‌زمان با جنگ وحشیانه علیه نوار غزه به حملات خود به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه می‌دهند، صبح امروز گردان جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: رزمندگان ما در چهارچوب نبرد طوفان الاقصی با نیروهای اشغالگر در میدان الاحمدین درگیر شده و با آنها مقابله کردند.

گردان جنین تاکید کرد: در خلال یورش نظامیان صهیونیست به شهر و اردوگاه جنین، مبارزان ما با گلوله و مواد منفجره در برابر نیروهای دشمن ایستادند و با آنها مقابله کردند.

از طرف دیگر هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان یورش نظامیان رژیم اشغالگر به جنین، یک کودک به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد.

این در حالی است که شب گذشته هم یورش نظامیان اشغالگر به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه داشت و یک نوجوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست در شهر سالم در شرق نابلس زخمی شد.

نظامیان اشغالگر همچنین به جنوب نابلس یورش برده و درگیری شدیدی میان آنها با جوانان فلسطینی رخ داد.

مناطق مختلف کرانه باختری از زمان آغاز جنگ غزه نیز به پا خاسته و روزی نیست که خبری از تهاجم جدید اشغالگران یا شهادت یک یا چندین نفر از جوانان فلسطینی مخابره نشود. طی 8 ماه گذشته نزدیک به 520 فلسطینی در تجاوزات اشغالگران به کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

 

نظر شما