شناسهٔ خبر: 67020586 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

میلان به دنبال جذب ستاره جنجالی سابق اینتر

به نظر می‌رسد که مدیران میلان هم قصد دارند برای جذب روملو لوکاکو از چلسی اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو فصل گذشته را به صورت قرضی از چلسی به رم پیوست و عملکرد خوبی را هم در ترکیب این تیم به نمایش گذاشت اما شرایط مالی این باشگاه باعث شد که آنها توانایی دائمی کردن قرارداد او را نداشته باشند و او هم  تمایلی به بازگشت به انگلیس ندارد. 

این ستاره بلژیکی پیش از این هم بارها گفته است که از حضور در فوتبال ایتالیا و زندگی در این کشور بسیار راضی و خوشحال است و تصمیمی برای ترک آن ندارد و به همین دلیل شایعات بسیاری درباره ادامه حضور او در رقابت‌های سری آ در فصل آینده به گوش رسیده است.

2022496

علاقه آنتونیو کونته به جذب این بازیکن بر کسی پوشیده نیست و گفته می‌شد که احتمالا باشگاه ناپولی مدعی اصلی جذب او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو خواهد بود اما حالا اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده است که میلان هم آماده رقابت با ناپولی برای به خدمت گرفتن این بازیکن است. 

این اولین باری نیست که نام باشگاه میلان در کنار نام لوکاکو به گوش می‌رسد و در تابستان گذشته هم گفته شده بود که آنها شرایط او را زیر نظر دارند. با توجه به سابقه حضور این بازیکن در اینتر، حضور او در میلان می‌تواند جنجال جدیدی را به وجود بیاورد.

نظر شما