شناسهٔ خبر: 67020481 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

دستبند پلیس بر دستان عاملان اختلاس ۵۵ میلیاردی در هرمزگان

بندرعباس- فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان، عاملان اختلاس ۵۵ میلیارد ریالی شناسایی، دستگیر و روانه زندان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از اعضا هیأت مدیر یک شرکت به پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر وقوع یک فقره جرم اختلاس تحت عنوان تحصیل مال از طریق نامشروع، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع با هماهنگی قضائی کلیه اسناد مالی و پرونده‌های داوری اتاق و در بررسی‌های دقیق انجام شده توسط کارشناسان فنی پلیس امنیت اقتصادی همچنین جمع آوری دلایل و مستندات موجود مشخص شد، مدیر عامل شرکت از پول شرکت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال وجه، یک دستگاه خودروی دنا به ارزش ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و یک دستگاه خودروی سانتافه به ارزش ۳۷ میلیارد ریال با همکاری احدی از داوران به هویت معلوم برداشت کرده است.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: کلیه مدارک و مستندات وقوع این جرم نظیر پرینت حساب، پرینت پیامک متهمان و غیره اخذ و ضمیمه پرونده شده، و در این رابطه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

وی خاطرنشان‌کرد: تحقیقات تکمیلی بر روی این پرونده همچنان ادامه دارد.

نظر شما