شناسهٔ خبر: 67018583 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای سازمان آرامستانها شهرداری قم

صاحب‌خبر -
سازمان آرامستانها شهرداری قم در نظر دارد جهت اجرای پروژه موزائیک فرش و شفته‌ریزی به متراژ 5000 متر مربع در محوطه سازمان آرامستانهای شهرداری قم با برآورد فهرست بهای ابنیه سال 1403 به مبلغ 30،461،478،015 ریال (سی میلیارد و چهارصد و شصت و یک میلیون و چهارصد و هفتاد و هشت هزار و پانزده ریال) به شماره مناقصه در سامانه ستاد ۲۰۰۳۱۰۳۴۴۸۰۰۰۰۰۱  را با مشخصات و مقررات به شرح ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی به شرکت‌ها و پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید:

شرایط:
1- متقاضیان باید دارای صلاحیت پیمانکاری از مراجع رسمی با پایه پنج رشته ابنیه، توانایی انجام کار در خصوص موضوع پیمان و همچنین گواهینامه HSE (دستورالعمل ایمنی و بهداشت) از اداره کار و رفاه امور اجتماعی را داشته باشند.
2- سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ 1،550،000،000 ریال می‌باشد. که هم به‌صورت واریز نقدی و یا ضمانت نامه بانکی امکان پذیر می‌باشد.
3- سازمان آرامستانها مکلف می‌باشد در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده شرکت در مناقصه مشارالیه ضبط می‌نماید و همچنین نفر دوم هم اگر برای انجام عقد قرارداد به او مراجعه گردد و از انجام معامله امتناع نماید سپرده شرکت در مناقصه ضبط خواهد شد.
4- سازمان آرامستانها اختیار دارد مقدار کالا و یا موضوع پیمان را در طول مدت اجرا تا 25% افزایش یا کاهش دهد.
در صورت تشخیص سازمان آرامستانها در خصوص میزان پیش پرداخت در قرارداد به برنده مناقصه تا 15% نسبت به مبلغ پیشنهادی اقدام می‌نماید.
5- سازمان آرامستانهای بهشت معصومه در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.
6- هزینه چاپ آگهی برعهده برنده مناقصه می‌باشد.
7- کلیه کسورات قانونی قرارداد (بیمه، مالیات و ...) بر عهده پیمانکار می‌باشد.
8- رعایت کلیه نکات اجرائی نشریه 55 سازمان مدیریت و همچنین شرایط عمومی پیمان در حین اجرا الزامی می‌باشد.
9- شرکت کنندگان متعهد می‌گردند که قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی را رعایت نمایند.
10- در روز بازگشائی پیشنهادات حضور شرکت کنندگان در جلسه کمیسیون معاملات لازم نمی‌باشد.
11- متقاضیان محترم می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir نسبت به خرید اسناد مناقصه به مبلغ 4/000/000 ریال اقدام نمایند (هزینه خرید اسناد غیر قابل استرداد می‌باشد.)

7- مهلت خرید و تحویل اسناد
خرید اسناد: از ساعت 8 صبح روز یک‌شنبه مورخ 1403/03/20 الی 1403/03/29 تا ساعت 19:00 است.
مهلت ارائه پیشنهاد: از ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه مورخ 1403/03/29 الی روز یک شنبه 1403/04/10 تا ساعت 19 است.
جلسه بازگشایی پیشنهادات مناقصه در روز چهارشنبه مورخ 1403/04/13 ساعت 10 صبح در سازمان بهشت معصومه(س) برگزار می‌گردد.
8- شرایط و ویژگی موضوع مناقصه در شرایط عمومی و مابقی مستندات درج گردیده است و متقاضیان محترم پس از خرید و مطالعه، کلیه اسناد و مدارک را امضاء کرده و به همراه پیشنهاد قیمت ارائه نمایند. امضاء اسناد و مدارک به منزله قبول تمامی شرایط است.
9- محل تسلیم فیزیک ضمانتنامه شرکت در مناقصه به واحد حراست سازمان میادین میوه و تره بار روزهای شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 13 و روزهای پنج‌شنبه تا ساعت 12 به نشانی بلوار شهید خداکرم سازمان میادین و تره بار قم واحد حراست.

روابط عمومی سازمان آرامستان‌ها شهرداری قم

شناسه آگهی: 1728192

نظر شما