شناسهٔ خبر: 67018478 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

معرفی پرفروش ترین برندهای پاد و ویپ در فروشگاه ویپ ایران

برای خرید پاد و ویپ ما امروز راهنمای شما خواهیم اما فقط در زمینه برند. برندهای زیادی هستند که در جهان مشغول به تولید محصولاتی در این زمینه هستند. بسیاری از آن‌ها شرکت‌های چندبعدی هستند که بسیاری از نیازهای مصرف‌کنندگان در این زمینه را تولید می‌کنند.

صاحب‌خبر -

 

در فروشگاه فروشگاه ویپ ایران برندهای زیادی به‌فروش می‌رسند. ما امروز قصد داریم پرفروش‌ترین برند‌های این فروشگاه را بررسی کنیم. این برند اکثرا آسیایی هستند اما این‌طور نیست که در جهان ناشناخته باشند و تنها در خاورمیانه یا بازار آسیا مورد استفاده قرار بگیرند. پس همراه ما باشید تا بیشتر با این برند‌ها آشنا شوید و اطلاعات مختلف درباره آن‌ها را کسب کنید.

برند ویپرسو - Vaporesso

این برند از سال 2015 شروع به کار کرد و در همین مدت کوتاه توسط موفقیت بسیار بزرگی را تجربه کند. درحال‌حاضر ویپرسو در تمام جهان مشغول فعالیت است و نمایندگی‌های فعالی هم دارد. موفق‌ترین محصول این شرکت را نیز می‌توانیم Gen بدانیم که در سال 2019 به بازار عرضه شد.

این ویپ قابلیت تعویض 2 باتری را داشت که می‌توانست توان 220 ولت را به مصرف‌کنندگان ارائه دهد. به همین دلیل هم خیلی سریع محبوب شد. در سال 2021 بود که این محصول ارتقا یافت و نسخه S آن نیز وارد بازار شد که صفحه‌نمایش اولد را دارا بود.

 

برند اسموک – SMOK

این شرکت چینی از سال 2010 مشغول به تولید ویپ‌ها و پادهای مختلف است و در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. سری Nord از این برند بسیار موفق‌ترین بوده تا حدی که می‌توانیم آن را موفق‌ترین سری از اسموک بدانیم.

برای خرید پاد شاید لازم باشید نگاهی به محصولات این برند بیندازید چون قطعا دارای مواردی هستند که می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. این شرکت علاوه‌بر محصولاتی که گفتیم یکی از تولید‌کنندگان جدی انواع کویل است و همین هم باعث می‌شود که تنوع بالایی از محصولات را برای خرید در اختیار مشتریانش قرار دهد.

برند ووپو - Wopoo

ووپو نیز فعالیتش را از سال 2010 آغاز کرد و جزء قدیمی‌های این حوزه محسوب می‌شود. این شرکت تنها با نزدیک به یک دهه فعالیت توانسته بیش‌ از 30میلیون مشتری از سراسر جهان داشته باشد. بیش از 70 کشور در جهان متقاضی محصولات این برند هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به کشورهای توسعه‌یافته زیادی مثل ایالات متحده، آلمان، فرانسه و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

برخی از مدل‌های این برند دارای تراشه‌های مخصوصی هستند که قیمت ویپ یا پاد مورد نظر شما را کمی بیشتر از حد انتظار خواهند کرد اما باعث می‌شوند که شما محصولی هوشمند داشته باشید.

برند گیک ویپ – Geekvape

این برند نیز با اینکه چینی‌است اما از تکنولوژی‌های آمریکایی برای تولید محصولاتش کمک می‌گیرد. سری قدرتمند Aegis را شاید در خرید پاد یا ویپ شنیده باشید.

یکی از قوی‌ترین دستگاه‌های این سری را می‌توان ایجیس سولو دانست که مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه و آب از خود نشان می‌دهد.. این برند توانسته تا به امروز نوآوری‌های زیادی داشته باشد. ازجمله آن‌ها می‌توان به تولید اتومایزرهای مختلف ازجمله اتومایزر زئوس اشاره کرد. برای چند سال این اتومایزر پرفروش‌ترین محصول در بازار بود.

12

برند یوول – UWELL

قیمت پاد یوول را می‌توان در سطح متوسط دانست که باعث می‌شود درصد بالایی از افراد توانایی خرید آن را داشته باشند. این برند معروف به این است که بهترین تکنولوژی‌ها را در اختیار مصرف‌کنندگانش قرار می‌دهد و دوست دارد که باکیفیت‌ترین محصولات ممکن را تولید کند.

این برند از سال 2015 فعالیتش را در کشور چین آغاز کرد و با تولید محصولات زیادی ازجمله محصول به‌شدت محبوب پاد سیستم ساعتی امولت AMULET خیلی زود توانست به شهرت برسد. همان‌طور که پادهای این شرکت را دارای سطح قیمتی متوسطی دانستیم باید بدانید که ویپ‌های آن بسته به نوع تکنولوژی که در آن به‌کار رفته می‌توانند قیمت‌های متفاوتی داشته باشند.

برند وتوفو – Wotofo

وتوفو نیز یک برند چینی‌است که از سال 2012 فعالیتش را در این بازار شروع کرد. این شرکت به‌طور تخصصی در زمینه‌های تولید:

  • تجهیزات ویپینگ
  • اتومایزر
  • ماد
  • پاد سیستم
  • و لوازم جانبی ویپ

فعالیت می‌کند. نوآوری و کیفیت بالای محصولات از آن ویژگی‌هایی‌است که وتوفو را نیز همانند دیگر برندهایی که نام بردیم توانسته در ایران موفق کند. این برند محصولات هوشمند زیادی هم تولید می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند درصورت امکان برای خود تهیه کنند.

برند اسپایر - ASPIRE

اسپایر از شناخته‌شده‌ترین برند‌های موجود در ایران است که از سال 2013 فعالیتش را آغاز کرد و یک برند با سابقه محسوب می‌شود. این شرکت اعتقاد بر این دارد که می‌تواند با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مختلف تجربه کاربران را از ویپینگ و سیگارهای الکترونیک یک پله بالاتر ببرد. تا به امروز نیز به‌نظر می‌رسد که در رسیدن به آرمانش موفق بوده است. این برند در سطح جهانی هم توانسته موفقیت‌های زیادی را به‌دست بیاورد و از برند‌های برتر جهان باشد.

13

از کجا می‌توانیم ویپ و پاد مورد علاقه خود را تهیه کنیم؟

برای تهیه پاد یا ویپ دیجی کالا و فروشگاه‌های بسیار دیگری هستند که می‌توانند به شما کمک کنند اما یکی از برترین آن‌ها فروشگاه ویپ ایران است که سال‌ها در این حوزه مشغول به فعالیت بوده و امروز می‌تواند نیاز شما را به‌طور کامل از هر محصولی در این زمینه برطرف کند.

در این فروشگاه شما می‌توانید محصولات مختلفی را ازجمله دستگاه‌های ویپ، پاد سیستم‌ها، جویس‌ها، سالت‌ها و دیگر تجهیزات بیابید. برای اینکه بتوانید تسلط بیشتری بر روی محصولات فروشگاه ویپ ایران داشته باشید و خودتان تنوع آن‌ها را ببینید تنها کافی‌ست سری به وب‌سایت این فروشگاه بزرگ بزنید.

جمع‌بندی

برای خرید پاد و ویپ می‌توانید از برند‌هایی که به شما در این متن معرفی کردیم استفاده کنید. همان‌طور که در سراسر متن مشخص بود این برندها ناشناخته نیستند و اتفاقا برندهایی هستند که موفقیت‌های زیادی را در بازارهای مختلف کسب کرده‌اند.

ویپ ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های ایران در زمینه فروش چنین محصولاتی که اصالت محصولاتش را تضمین می‌کند، به شما پیشنهاد می‌دهد که درباره چنین برندهایی تحقیق کنید تا ببینید که محصولات آن‌ها چقدر باکیفیت هستند. بسیاری از محصولات هوشمند این برندها در کشور‌های بزرگی مورد استفاده قرار می‌گیرند و سطح قیمتی معقولی هم دارند. ممنونیم که تا انتها همراه ما بودید.

 

برچسب‌ها:

نظر شما