شناسهٔ خبر: 67015503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

ترافیک در جاده‌های زنجان افزایش یافت

زهرا محمدی

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: با توجه به پایان تعطیلات ۲ روزه، میزان ترافیک در جاده‌های اصلی زنجان افزایش یافته است که از بعدازظهر بر حجم آن افزوده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، سرهنگ مهدی میناخانی روز  سه شنبه ۱۵ خردادماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: با توجه با سالگرد ارتحال امام راحل(ره) و اعزام کاروان ها به مرقد مطهر، حجم تردد در جاده های استان در هنگام رفت و برگشت کاروان ها افزایشی بود.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان ادامه داد: امروز هم حجم ترافیک در آزادراه های زنجان- قزوین، زنجان -تبریز و همچنین زنجان- بیجار روند افزایشی به خود گرفته است و این وضعیت عصر امروز تشدید می شود.

او با بیان اینکه خوشبختانه طی چند روز گذشته موردی از تصادف فوتی در جاده های استان گزارش نشد، افزود: تداوم کاهش تصادفات استان در گرو همکاری مردم است و اجتناب رانندگان از تخلفات حادثه ساز می تواند نقش بسزایی در کاهش وقوع تصادفات داشته باشد.

میناخانی مهمترین علت فوتی های تصادفات رخ داده را بی توجهی به جلو، ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان و یادآو شد: علت بیشتر تصادفات، سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه، استفاده نکردن از کمربند ایمنی و خواب آلودگی راننده است.

استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/

نظر شما