شناسهٔ خبر: 67013827 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

مشكل بيمارستان ميلاد تامين اجتماعي در روزهاي پاياني دولت آيت الله رئيسي به صورت واقعي حل مي شود؟

با وجود وعده‌های متعدد برای حل مشکلات بیمارستان میلاد، بزرگترین و مجهزترین بیمارستان سازمان تامین اجتماعی، همچنان این بیمارستان با چالش‌های بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند.

صاحب‌خبر -

سازمان تامين اجتماعي با تحت پوشش قرار دادن بيش از 45 ميليون نفر در 2 بخش بيمه اي و درماني به نيمي از جمعيت كشور خدمات مي دهد. از سويي ديگر خدمات درماني نقش ويترين خدمات اين سازمان بزرگ را دارد و بيمارستان ميلاد به عنوان بزرگترين و مجهزترين بيمارستان اين سازمان، نماد خدمات درماني سازمان تامين اجتماعي محسوب مي شود.

به گزارش جیب نیوز، با اين وجود اين بيمارستان سالهاي سال است كه از مشكلات بزرگي نيز رنج مي برد كه شايد بزرگترين و اصلي ترين آن اداره آن به صورت هيات مديره اي و حاكميت شركتي مي باشد چرا كه اساس خدمات درماني در سازمان تامين اجتماعي سلامت محوري است نه درآمد محوري.

مشكل بيمارستان ميلاد تامين اجتماعي در روزهاي پاياني دولت آيت الله رئيسي به صورت واقعي حل مي شود؟

اهميت بيمارستان ميلاد نه تنها در سازمان تامين اجتماعي كه در كل كشور نيز مشهود است چرا كه آيت االه رئيسي رئيس وقت قوه قضائيه در 6 خرداد 1400در جايگاه نامزد انتخابات رياست جمهوري سيزدهم از اين بيمارستان بازديد كرده و در جريان امور آن قرار گرفت.

به طور طبيعي انتظار اين بود و هست كه با توجه به جايگاه مهم بيمارستان ميلاد در درمان تامين اجتماعي و بازديد آيت الله رئيسي از آن مشكلات اين بيمارستان مطرح كشور به صورت واقعي حل مي شد.

پس از روي كار آمدن دولت آيت الله رئيسي ، مير هاشم موسوي مدير عامل سازمان تامين اجتماعي در بازديدي سرزده از بيمارستان ميلاد دستور تشكيل كارگروه رفع مشكلات پرسنلي و ارتقاي خدمات اين بيمارستان را داد كه نتيجه اي رسمي از نتايج آن اعلام نشد و گويا اين موضوع به فراموشي سپرده شد.

مشكل بيمارستان ميلاد تامين اجتماعي در روزهاي پاياني دولت آيت الله رئيسي به صورت واقعي حل مي شود؟

كاركنان اين بيمارستان كه در دولت هاي گذشته دست به تجمع زده بودند اين بار در دولت آيت االه رئيسي نيز تجمع خود را تكرار كردند تا اين بار پاي صولت مرتضوي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي دولت نيز در شهريور ماه سال 1402به بيمارستان ميلاد باز شد و وي در بازديدي از آن در جريان مشكلات آن قرار گرفت.اما اين بار هم خبري از نتيجه اي كه به صورت رسمي اعلام شده باشد، نبود.

با توجه به اين كه وضعیت اداره ۳ بیمارستان سازمان تامین اجتماعی هلدينگي خوي، بيرجند و اهواز كه مشابه بيمارستان ميلاد تهران هستند از هيات مديره اي به ملكي تغيير يافته و حتي هيات امناي سازمان تامين اجتماعي نيز مهر تاييد بر اين كار زده بايد ديد وزير كار كه رئيس هيات امناي تامين اجتماعي است و مديرعامل سازمان تامين اجتماعي به عنوان مرد شماره يك اين سازمان عزم حل واقعي مشكل اين بيمارستان بزرگ را در روزهاي پاياني دولت آيت الله رئيسي دارند يا خير؟

نظر شما