شناسهٔ خبر: 67011002 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

سخنگوی نیروهای نیروهای مسلح یمن اعلام کرد؛

هدف قرار گرفتن بندر ایلات در فلسطین اشغالی با موشک بالستیک

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله موشکی به یک هدف نظامی رژیم صهیونیستی در بندر ایلات برای اولین بار با موشک بالستیک

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه یکشنبه اعلام کرد که در عملیات این نیروها، یک هدف نظامی رژیم صهیونیستی در بندر ام الرشراش(ایلات) مورد حمله قرار گرفته است.

 

یحیی سریع تاکید کرد این هدف نظامی رژیم صهیونیستی برای اولین بار با موشک بالستیک "فلسطین" مورد حمله قرار گرفته است.

 

سریع در تشریح این عملیات گفت که یگان موشکی یمن برای اولین بار با موشک بالستیک "فلسطین" یک هدف نظامی را در بندر ام الرشراش(ایلات) مورد حمله قرار گرفت که این عملیات با موفقیت انجام شده و موشک به هدف اصابت کرده است.

 

سریع که بیانیه نیروهای مسلح یمن را قرائت می کرد، افزود نیروهای مسلح یمن برای اولین بار از موشک بالستیک فلسطین با استفاده از آن در حمله به ایلات رونمایی کردند.

 

وی تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن همچنان به عملیات نظامی خود علیه اشغالگران در حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه تا زمان توقف تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی و پایان یافتن محاصره غزه ادامه خواهند داد.

 

روز یکشنبه نیز نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که یگان موشکی و پهپادی و نیروی دریایی یمن، طی 24 ساعت 6 عملیاتی نظامی با استفاده از تعدادی موشک و پهپاد انجام داده است و اصابت موشکها و پهپادها به اهداف مدنظر با موفقیت صورت گرفته است.

 

مردم یمن نیز هر هفته با برگزاری تظاهرات میلیونی در شهرهای مختلف ضمن همبستگی با مردم مظلوم غزه و حمایت مستمر از مقاومت از عملیاتهای نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی وحامیان آمریکایی و انگلیسی آن حمایت می کنند.

 

عملیاتهای موفقیت آمیز نیروهای مسلح یمن علیه کشتیرانی رژیم صهیونیستی و کشتی های مرتبط با این رژیم سبب تعطیل شدن بندر مهم ایلات این رژیم شده است.

 

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما