شناسهٔ خبر: 67010822 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

ارتش اسرائیل اعلام کرد که جسد 2 فلسطینی کشته شده در طولکرم را در دست دارد

صاحب‌خبر -

شفقنا- ارتش اسرائیل روز سه‌شنبه اعلام کرد که دو مرد مسلح فلسطینی را در غرب طولکرم که به گفته آن‌ها قصد داشتند به سمت شهرهای اسرائیل حمله کنند، به هلاکت رساندند.

به گزارش شفقنا؛ وبگاه آرتی عربی نوشت: «خبرگزاری فلسطینی وفا گفت که این دو جوان به نام‌های “عبدالفتاح صلاح الدین جباره” و “احمد مصطفی محمد رجب” هر دو اهل اردوگاه طولکرم پس از تیراندازی نیروهای اشغالگر به خودروی آنها به شهادت رسید و نیروهای اسرائیلی اجساد آنها را در یک پاسگاه نظامی در غرب شهر بازداشت کرده و از رسیدن آمبولانس‌ها به محل جلوگیری کردند».

ارتش اسرائیل نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در ساعاتی از شب گذشته دو تروریست مسلح با هدف انجام عملیات تیراندازی خرابکارانه به سمت شهرک‌ها از سمت طولکرم به حصار امنیتی نزدیک شدند که کمین سربازان یگان 636 منجر به انهدام آنها شد و اسلحه‌های آن‌ها نیز مصادره شد».

این در حالی است که روز سه‌شنبه، نیروهای اسرائیلی دو فلسطینی اهل روستای برقع در شمال غربی نابلس را پس از یورش به چندین محله این روستا در میان گلوله‌های جنگی دستگیر کردند.

نیروهای اسرائیلی از استان بیت لحم سه فلسطینی و سه نفر دیگر را از شهر قلقیلیه دستگیر کردند.

علاوه بر این، امروز سه‌شنبه، نیروهای اسرائیلی به اعمال تدابیر نظامی در اطراف شهر اریحا ادامه دادند و تمامی ورودی‌های آن را برای دومین روز بستند.

منابع محلی به «وفا» گفتند که نیروهای اشغالگر همچنان به ایجاد پست‌های بازرسی نظامی خود در ورودی های اصلی اریحا از جمله ورودی جنوبی «خیابان قدس» با دروازه آهنی ادامه می‌دهند و دو ورودی شمالی را بسته نگه داشته‌اند.

این خبر را در وبگاه آرتی عربی ببینید

 

نظر شما