شناسهٔ خبر: 67010302 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پرسپولیس/ دو دلیل محکم برای ادامه همکاری با اورنوف

صاحب‌خبر -

شفقنا – پرسپولیس به طور قطع فصل بعد هافبک ازبک را در ترکیب خود خواهد داشت و این همان چیزی است که هواداران به شدت به آن علاقه دارند.

به گزارش شفقنا ورزشی، پرسپولیس توانست قهرمانی در لیگ بیست و سوم را به دست آورد.

سرخ پوشان پایتخت با اختلاف 1 امتیازی نسبت به رقیب سنتی موفق شدند که جام قهرمانی را برای دومین سال پیاپی و هشتمین بار در 10 سال اخیر بالای سر برند.

یکی از دلایل اصلی قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری درخشش اوستون اورنوف ازبک بود که در نیم فصل دوم به جمع سرخ پوشان اضافه شد.

این بازیکن ازبکستانی بازی های درخشانی را به نمایش گذاشت و نشان داد که از سطح فوتبال ایران فراتر است و می تواند حتی با درخشش خود زمینه ساز قهرمانی سرخ پوشان در لیگ نخبگان آسیا باشد.

نگرانی که این روزها هواداران پرسپولیس دارند عدم بازگشت اورنوف به تیم است چرا که طبیعی است او پیشنهادهای خوبی داشته باشد و این هر بازیکنی را وسوسه می کند.

اما به دو دلیل اورنوف با پرسپولیس ادامه می دهد و فصل بعد هم پیراهن سرخ پوشان را برتن خواهد کرد :

دلیل نخست اینکه باشگاه پرسپولیس 100 قرارداد این بازیکن را پرداخت کرده است. او یک سال دیگر با سرخ پوشان پایتخت قرارداد دارد و نکته مهم اینکه بند فسخ ندارد و این نشان می دهد که قطعا در تیم می ماند مگر این باشگاه و را نخواهد که این بسیار بعید است.

و اما دلیل دوم اینکه خود اورنوف نشان داده که به پرسپولیس علاقه زیادی دارد و از کار کردن در این تیم خوشحال است. این بازیکن با درخشش در تیم بزرگ پایتخت به محبوبیت بالایی هم در بین هواداران دست پیدا کرده است و این هم نشانه خوبی است که او با تیم برای فصل بعد ادامه می دهد.

پرسپولیس با حفظ بازیکنان کلیدی خود از جمله سه ستاره خارجی اش و البته آوردن یک مهاجم خارجی می تواند در فصل هم در لیگ ایران و هم در آسیا به قهرمانی امید زیادی داشته باشد.

نظر شما