شناسهٔ خبر: 67010100 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

مذاکره با سرمربی فصل آینده پرسپولیس آغاز شد! + جزییات

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر از آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد با اوسمار ویه را سرمربی برزیلی این تیم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو، رضا درویش با اشاره به انتخاب اوسمار ویه را به عنوان جانشین یحیی گل محمدی گفت: در درجه اول باید فضای بازیکنان را ببینیم که می‌توانند با اوسمار همکاری داشته باشند را دارند. دیدم تقریبا تمام بازیکنان می‌خواهند با او ادامه دهیم. گفتیم شاید بازیکن از لحاظ روحی و روانی تعلق خاطر دارد. به همین خاطر سراغ پیشکسوتان باشگاه نظیر علی پروین به عنوان شناسنامه فوتبال ایران و محمود خوردبین شناسنامه پرسپولیس رفتیم. در هر کاری سعی می‌کنم کارشناسی کنم. آن‌ها دسته جمعی گفتند هر مربی خارجی درجه اول بیاید به فضا آشنا باشد. باید حداقل کسی بیاید که شناخت داشته باشد. دو هفته فرصت داشتیم و دوست داشتیم قهرمان شویم به همین خاطر فرصت برای از دست دادن نتیجه نداریم که سراغ همین رفتیم.

او درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد با اوسمار تاکید کرد: او گفت باید با خانواده اش صحبت کند و درباره این موضوع سپس تصمیم گیری کند. من فکر می‌کنم او در پرسپولیس می‌ماند. اوسمار ویه را به ما برنامه داده است. او ۳۳ روز تمرینات را هم تعطیل کرده است لیست ورود و خروج هم داده است.

درویش درباره اردوی اروپایی سرخپوشان تصریح کرد: آقای بادامکی همین امشب سراغ بررسی آن اردو می‌رود و در آنجا شرایط را ببیند که با اوسمار هم هماهنگ می‌شود تا اردوی ۱۰ تا ۱۵ روزه‌ای در هلند داشته باشیم.

نظر شما