شناسهٔ خبر: 67009299 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کشیش کلیسای آشوریان: تا آخر کنار مظلومان فلسطینیان می‌ایستیم

یک کشیش کلیسای انجیلی آشوریان تهران می‌گوید عده‌ای صهیونیست در پشت پرده انجمن‌های مخفی دنیا از آیین یهود به نفع سیاست شوم خودشان استفاده می‌کنند. شهیدان رئیسی و امیر عبداللهیان هر کجا که حضور داشتند، صدای کودکان و زنان مظلوم غزه بودند.

صاحب‌خبر -

مقدس‌نیا کشیش کلیسای انجیلی آشوریان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ با اشاره به فعالیت‌های دیپلماتیک شهیدان راه خدمت گفت: یاد شهیدان گرانقدر آقای رئیسی و همراهانشان را گرامی می‌دارم. این شهید بزرگوارمان سمبلی بود از ارزش‌هایی که در کشور عزیزمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی آن را مایه سربلندی کشورمان می‌دانیم. کشورمان در دنیا جایگاه خاصی دارد و شهید رئیسی سمبل سربلندی کشورمان بود.

وی با اشاره به اینکه ایران عزیز ما در دنیا با پرچم دفاع از مظلومان و تمام ستمدیدگان شناخته می‌شود، افزود: کشور ما همراه با آزدگان دنیا رفتارهای وحشیانه رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه را محکوم می‌کند. دولتمردان ما یعنی شهیدان رئیسی و امیر عبداللهیان با فعالیت‌های شبانه‌روزی خودشان در منطقه و جهان و در سازمان ملل و هر کجا که حضور داشتند، صدای کودکان و زنان مظلوم غزه بودند؛ همان مردمی که ماه‌هاست از سوی اسرائیل قتل عام می‌شوند. ملت بزرگی که نه فقط از حق سرزمینی خودشان محروم شدند بلکه با ظلم و ستمی که می‌بینند، از اولین‌های حقوق بشر خود محرومند. سپاسگزار خدایی هستم که در سرزمینی هستیم که دولتمردان آن در کنار حق و عدالت ایستاده‌اند و از مظلومان دفاع می‌کند.

این کشیش کلیسای آشوری درباره بیداری جهان علیه سیاست‌های خبیثانه رژیم منحوس صهیونیستی گفت: ما در دهه‌های اخیر شاهد بیداری ادیان در سراسر جهان هستیم؛ آنچه که مایه تأسف است، این است که عده‌ای مغرضانه صرفاً از دین برای اهداف شوم و نیات پلید خودشان سوءاستفاده می‌کنند. به طور طبیعی دین یهود، دینی ابراهیمی است و همه ما در کنار برادران مسلمان خود و سایر ادیان، هم‌زیستی مسالمت‌آمیز داریم؛ عده‌ای صهیونیست در پشت پرده انجمن‌های مخفی و سیاسی دنیا از آیین یهود به نفع سیاست شوم خودشان استفاده می‌کنند. در هر صورت ما ایرانیان در کنار مظلومان و فلسطینیان ایستادیم و تا آخر هم خواهیم ایستاد.

 

انتهای‌پیام/

نظر شما