شناسهٔ خبر: 67008908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

صبح امروز؛

نخستين گروه زائران حج تمتع گلستاني رهسپار سرزمين وحي شدند

صاحب‌خبر -
نخستين گروه زائران حج تمتع گلستاني رهسپار سرزمين وحي شدند
خبرگزاری آریا- مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از اعزام نخستین گروه زائران حج تمتع سال 1403 از فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان به مقصد فرودگاه جده خبر داد.

علی متانت صبح امروز «سه شنبه 15 خرداد ماه 1403» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نخستین گروه از زائرین بیت الله الحرام اعزامی گلستان ساعت 7 و 35 دقیقه صبح امروز با پرواز شماره 1638 «ایران ایر» از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان به مقصد جده انجام شد، اظهار کرد: امسال پنج هزار و 123 نفر زائر در مدت زمان برنامه‌ریزی شده هفت روزه در قالب 39 کاروان با 21 سورتی پرواز از استان گلستان برای انجام مناسک حج راهی کشور عربستان می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه همه زیرساخت‌های لازم در فرودگاه گرگان جهت رفاه هر چه بیشتر زائران خانه خدا فراهم شده است، ادامه داد: همه پرواز‌های امسال با استفاده از ناوگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه گرگان خواهد بود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با اشاره به اینکه همه نقاط قوت و ضعف عملیات اعزام حج سال‌های اخیر بررسی شده است، خاطرنشان کرد: به محض اعلام سازمان حج و زیارت در خصوص عملیات حج سال 1403، جلسات متعددی با ارگان‌های اجرایی و مسئول این عملیات مهم انجام شد و در همین راستا تلاش گردید تا بهترین اعزام را در سال جاری از فرودگاه گرگان شاهد باشیم.

به گزارش آریا، نخستین گروه از زائرین بیت الله الحرام اعزامی گلستان با بدرقه «محمدحسین آجیلیان» مسؤل حج شرکت فرودگا‌هاً و ناوبری هوایی ایران، «آخوند غراوی» نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبری، «علی متانت» مدیرکل فرودگاه‌های استان، «هادی احمدی» مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و جمعی از مسئولین نظامی و انتظامی از فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان رهسپار سرزمین وحی شدند.

انتهای پیام

نظر شما