شناسهٔ خبر: 67008874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

قیام ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

سنندج- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: قیام ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که با فداکاری مردم ایران به ثمر نشست.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام برومند رازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تسلیت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و همچنین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد به ملت شریف ایران و مردم انقلابی کردستان، به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با رهبری داهیانه و شجاعت بی‌نظیر خود، انقلابی را رقم زد که در تاریخ بشریت بی‌سابقه بود.

وی افزود: قیام ۱۵ خرداد نقطه عطفی در این نهضت مقدس بود که با فداکاری و جانفشانی مردم ایران به ثمر نشست و نظام منحوس پهلوی را سرنگون کرد.

وی با بیان اینکه سالروز ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ خمیرمایه نهضت بزرگ ایران به رهبری امام راحل است، تصریح کرد: اهمیت این قیام و چرایی وقوع آن نیازمند تبیین برای نسل جوان است.

حجت الاسلام رازیانی گفت: قیام ۱۵ خرداد در واقع استقلال کشور و آزادی را برای همه مملکت به ارمغان آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: امروز وظیفه همه ما است که با پاسداری از آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گرانقدر، در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم و با وحدت و همدلی، ایران اسلامی را به سوی عزت و سربلندی بیش از پیش رهنمون سازیم.

حجت الاسلام رازیانی بیان کرد: امید که در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، شاهد پیشرفت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی باشیم.

نظر شما