شناسهٔ خبر: 67007958 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حفظ تمرکز در روزهای سردرگمی و ادامه تمرین؛

کار سخت سپاهان تا مصاف نیمه‌نهایی

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی انتظار رسیدن زمان بازی نیمه نهایی جام حذفی را می‌کشد که چندین بازیکن جوان و با تجربه این تیم مورد توجه تیم‌های داخلی یا خارجی قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، فصل نفس‌گیر فوتبال ایران در مهم‌ترین جام یعنی لیگ برتر خاتمه پیدا کرد و سرخپوشان پایتخت نشین که نیمه اول مسابقات را پس از استقلال و سپاهان در رتبه سوم تمام کره بودند، توانستند پس از نیم فصل رقابت فشرده با رقیب دیرینه سرانجام سه هفته مانده به پایان مسابقات از جواد نکونام و شاگردانش سبقت بگیرند و مقام قهرمانی را با پیروزی در دو بازی باقی مانده به نام خودشان بزنند.
در این بین مورایس و ستاره‌های سپاهان فصل دشوارتری را با کسب رتبه سوم تمام کردند و اتفاقاتی را در این مسیر طولانی چند ماهه تجربه کردند که نظیرش در فوتبال دنیا دید نمی‌شود. همین مسائل به علاوه از دست رفتن شانس قهرمانی سبب شده تا فصل برای بازیکنان سپاهان و کادر فنی این تیم خسته‌کننده‌تر هم بشود.

2030069

اگرچه سپاهان توانست در 10 بازی آخر خودش را جمع و جور کند و با 3 تساوی و 7 پیروزی کارش را تمام کند، اما حالا در شرایطی که تمام بازیکنان تیم‌های مدعی قهرمانی نظیر استقلال، پرسپولیس و تراکتور  (به استثنای ملی پوشان) به تعطیلات رفته‌اند، بازیکنان سپاهان چند روز تعطیل هستند و از پنج شنبه دوباره تمرینات این تیم برای حضور در نیمه نهایی جا حذفی آغاز می‌شود.

2030071

در این بین نکته‌ای که می‌تواند برای هواداران سپاهان و مورایس نگران کننده باشد، پیشنهاداتی است که از تیم‌های داخلی و خارجی به ستاره‌های باتجربه و جوان تیم می‌رسد و ممکن است در آستانه بازی با گل‌گهر تمرکز آنها را به طور کلی در فصلی که معمولا مسابقات فوتبال تمام می‌شود، به هم بزند.
سپاهان پس از ناکامی در قهرمانی لیگ برتر با اشتیاق زیادی به دنبال قهرمانی در جام حذفی است و شاید همین موضوع مورایس و هواداران سپاهان را امیدوار کند که بازیکنان با ادامه تلاش و تمرین سخت می‌توانند از این روزهای سردرگمی که بازار نقل و انتقالات هم روز به روز داغ تر می‌شود گذر کنند و باتمرکز بالا به دیدار برابر گل‌گهر در نیمه نهایی جام حذفی برسند.

نظر شما