شناسهٔ خبر: 67007728 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

انتقاد گولیت از دی‌یونگ: سبک بازی‌ات را عوض کن!

رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، به فرانکی دی‌یونگ توصیه کرد سبک بازی‌اش را تغییر دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی‌یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، در فصلی که گذشت نتوانست عملکرد خوبی در خط هافبک بلوگرانا ارائه دهد و هواداران این تیم را ناامید کرد.

او که در فصل‌های اخیر بارها به درب خروج باشگاه نزدیک شده، حالا در آستانه پنجره نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۴ یک بار دیگر با احتمال خروج از بارسلونا مواجه شده است.

گفته می‌شود در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب، این بازیکن هلندی فروخته خواهد شد. موضوعی که رسانه‌های نزدیک به بارسلونا هم آن را تأیید کرده‌اند. با این وجود دی‌یونگ تمایل دارد که در بارسلونا بماند و همین مورد آینده او را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

2030155

در همین حین، رود گولیت به دی‌یونگ توصیه کرد که اگر می‌خواهد در بارسلونا و تیم ملی بدرخشد، باید سبک بازی‌اش را تغییر دهد. او گفت: «من به فرانکی دی‌یونگ چیزی می‌گویم. من در فاینورد به عنوان یک وینگر راست بازی می‌کردم. سپس یوهان کرویف به من گفت «رود، تو باید بازی هم‌تیمی‌هایت را بهتر کنی» من هرگز منظور او را نفهمیدم. اما می‌دانی چرا این را به من گفت؟ چون وقتی تو هم‌تیمی‌هایت را بهتر کنی، همیشه خوب بازی می‌کنی!

اما فرانکی این کار را نمی‌کند، او بد بازی می‌کند. او در حد و اندازه خودش ظاهر نمی‌شود. اگر به عملکرد فرانکی دی یونگ در آخرین جام جهانی نگاه کنید، او مانند یک روح بود! او باید خودش دست به کار شود.»

نظر شما