شناسهٔ خبر: 67007161 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

فرشید سمیعی:

نکونام در استقلال ادامه می‌دهد

فرشید سمیعی، سرپرست باشگاه استقلال با حضور در برنامه «فوتبال برتر» ادامه فعالیت جواد نکونام را تائید کرد و درمورد جریانات اخیر این تیم صحبت کرد.

صاحب‌خبر -
نکونام در استقلال ادامه می‌دهد

فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی استقلال مهمان برنامه فوتبال برتر در بخشی از صحبت‌های خود در خصوص ادامه فعالیت کادر فنی این تیم، گفت: آقای نکونام قرارداد سه ساله بسته بودند و طبق قرارداد به فعالیت خود ادامه می‌دهند. لیست‌شان هم به باشگاه ارائه کرده‌اند که شامل بازیکنان داخلی و خارجی می‌شود و ما هم مذاکرات را آغاز کرده‌ایم. با هر بازیکنی که قرارداد ببندیم، یک بازیکن از لیست خارج می‌شود.

سرپرست باشگاه استقلال درباره تأثیر اشتباهات داوری در قهرمانی پرسپولیس مدعی شد: میزان گل‌های آفسایدِ سالم اعلام شده لیگ را در بیاورید و مشخص می‌شود کدام تیم اول است! دستی که بالا نرفت، جام را از ما گرفت.

سمیعی نسبت به انتشار عکس کمک داور بازی پرسپولیس و مس درآمده که ۶ نشان می‌دهد و از عمد آفساید نگرفته است اشاره کرده و گفت: باید به آنها وارد شود و رکن قضائی شکایت کردیم که رسیدگی می‌کند.

سرپرست استقلال تأکید کرد: بیشتر از دو باشگاه قهرمانی را به جای پرسپولیس به ما تبریک گفتند. تراکتور و سپاهان د ر توییت های خود قهرمانی را تبریک گفتند. جام قهرمانی از استقلال دریغ شده است. اگر صدای گریه و هق هق بازیکنان ما را می‌شنیدید جور دیگری درک می‌کردید. یک دست کمک داور بالا نرفت و جام از این سمت به آن سمت رفت.

 

 

نظر شما