شناسهٔ خبر: 67007074 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هری کین: خوشحالم که مصدوم شدم!

هری کین، کاپیتان انگلیس، امیدوار است که مصدومیت اخیر کمرش پیش از یورو 2024 به سود او تمام شده باشد، چرا که او در اولین بازی خود بعد از یک ماه، موفق به گلزنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کین در جریان پیروزی 3-0 مقابل بوسنی و هرزگوین، که به عنوان اولین بازی دوستانه انگلیس برگزار شد، به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و گل سوم تیمش را به ثمر رساند. او در ورزشگاه سنت جیمزز پارک، در 28 دقیقه پایانی جانشین اولی واتکینز شد.

این اولین فرصت بازی کردن کین از زمان شکست 2-1 بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در تاریخ 8 می بود. مصدومیت کمر باعث شد او دو بازی آخر فصل بوندس‌لیگا را از دست بدهد، اما او اطمینان دارد که چند هفته دوری از بازی در واقع در زمان مناسبی اتفاق افتاده است.

کین به کانال 4 گفت: "احساس خوبی دارم. احتیاط باعث شد که در انتهای فصل بازی نکنم. این فرصت خوبی بود تا در انتهای فصل استراحت خوبی داشته باشم. احساس خوبی دارم. مطمئنم که روز جمعه [مقابل ایسلند] دقایقی بازی خواهم کرد. همیشه به نفع من بوده، مهم کسب دقایق بازی است. من کسی نیستم که برای آماده شدن به زمان زیادی نیاز داشته باشم."

2030146

ایسلند در تاریخ 7 ژوئن، پیش از سفر انگلیس به آلمان، برای وداع با هواداران به ومبلی خواهد آمد. گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم، پس از انتخاب ترکیبی با تغییرات زیاد مقابل بوسنی، امیدوار است که ترکیب شبیه به تیمی را انتخاب کند که انتظار دارد در بازی با صربستان در تاریخ 16 ژوئن به میدان بفرستد. همچنین باید لیست تیم با حذف هفت بازیکن نهایی شود. جود بلینگام هنوز پس از فینال لیگ قهرمانان به تیم ملحق نشده است، در حالی که بوکایو ساکا، آنتونی گوردون، هری مگوایر و جان استونز همگی روی آمادگی خود کار می کنند. دکلان رایس مقابل بوسنی بازی نکرد و فیل فودن نیز روی نیمکت نبود.

نظر شما