شناسهٔ خبر: 67003581 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بذرپاش: قرار من با رییس جمهور هنوز برقرار است

وزیر راه و شهرسازی پس از تکمیل مراحل ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

صاحب‌خبر -

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی پس از تکمیل مراحل ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهادت سیدالشهدای خدمت شهید سید ابراهیم رئیسی و‌ دوستان شهیدم را تسلیت عرض می‌کنم و با توکل بر خدا و توسل به ائمه معصومین، قدم در این راه سخت می‌گذارم.

وی ادامه داد: قرار من با رئیس‌جمهور شهید هنوز برقرار است، شهید زنده است و خللی بر عهدمان ایجاد نشده است، شهیدی که قول داده بود تا مسئله حل کن باشدو در میدان و کنار مردم، سیدالشهدای خدمت به ما آموخت که میدان خدمت به مردم، میدان جانفشانی است.

بذرپاش با بیان اینکه «پای وعده‌های رئیس‌جمهور شهید ایستاده‌ایم»، مطرح کرد: هیچ قول و قراری را فراموش نخواهیم کرد، اقدامات شهید رئیسی نباید ناتمام بماند، تعهد به ساخت ۴ میلیون مسکن، ایجاد یک میلیون اشتغال در سال، تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دولت، حل ناترازی‌های کشور در بخش‌های انرژی و اقتصادی و نیز تامین مالی کلان پروژه‌های کشور و سایر قول‌ها و وعده‌های ایشان، با جدیت دنبال خواهد شد.

بذرپاش: قرار من با رییس جمهور هنوز برقرار است

این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: در دولت پیشرفت ایران، دهیاران بخشداران و فرمانداران، و مدیران اجرایی سطوح عملیاتی کشور، عناصر اصلی و تعیین کننده خواهند بود و اختیارشان افزایش خواهد یافت و قدرت تصمیم‌گیری بیشتری پیدا خواهند کرد.

وی مطرح کرد: همچنان که تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار قطعه زمین را به مردم واگذار کردیم انشالله در دولت پیشرفت ایران، صندوق ملی مسکن را به صندوق ثروت ملی تبدیل می‌کنیم و ۵ میلیون قطعه زمین با هدف مردمی‌‌سازی ساخت مسکن واگذار می‌کنیم. در کشور پهناوری که تنها با الحاق دو درصد از زمین‌های قابل استفاده آن، ۲۴۰ هزار هکتار زمین جدید تامین می‌شود، دلیلی بر احتکار زمین وجود ندارد.

بذرپاش مطرح کرد: ما به پشتوانه‌ی شما مردم، پیش‌برنده‌ی این راه نیمه تمام خواهیم شد.

وی افزود: ایران سرزمین فرصت‌های لجستیکی و ترانزیتی است، شرکت‌های دانش‌پایه و فناور شرکای راهبردی دولت هستند و با کمک آنها ایران را می‌سازیم.دیپلماسی نتیجه‌گرا و مبتنی بر توسعه‌ی روابط با همسایگان که اولویت آقای رئیسی هم بود، دستاوردهای کم سابقه‌ای داشته است که آن را توسعه خواهیم داد

این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: به لبخند دشمنان اعتماد نمی‌کنیم و مبتکرانه و مقتدرانه با دنیا مذاکره خواهیم کرد. درد کارگران، سفره‌ی بازنشستگان، کرامت معلمان، صلابت نظامیان، دغدغه‌ی پرستاران، معیشت هنرمندان و ورزشکاران را به جان می‌خریم.

وی ادامه داد: مسایل و مشکلات ایران را می‌شناسم؛ در دولت‌های نهم و دهم و سیزدهم، در مجلس نهم و در دیوان محاسبات به شناخت عمیق و دقیق از شبکه مسائل کشور رسیده‌ایم

بذرپاش با بیان اینکه «مردم از ما خدمت بی منت می‌خواهند»، گفت: کشورداری و حکمرانی درست با بگومگوهای خسته کننده و ملال آور راه به جایی نمی‌برد، امکانات کشور نباید قربانی رقابت‌های سیاسی شود؛ فرصتی برای ماندن در حواشی نداریم؛ کارها زیاد است و وقت کم و مردم منتظر.

وی در انتها خاطرنشان کرد: فراگیرسازی حرکت پرتلاش رئیس جمهور شهیدمان نیاز به یک نهضت بزرگ مردمی و ملی دارد، کارگاهی به وسعت ایران می‌خواهیم.

نظر شما