شناسهٔ خبر: 67003467 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رسمی: مارسکا سرمربی چلسی شد

چلسی انزو مارسکا را با قراردادی 5 ساله با گزینه تمدید برای یک فصل دیگر به عنوان سرمربی جدیدش معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، این مربی ایتالیایی پس از تنها یک فصل حضور در ورزشگاه کینگ پاور، لسترسیتی را ترک کرد و موفق شد روباه‌ها به عنوان قهرمان چمپیونشیپ به لیگ برتر صعود کنند.

قبل از این تجربه، او حدود 6 ماه را در تیم ایتالیایی پارما گذراند و پیش از اخراج، تنها چهار بازی از 14 بازی را با برد پشت سر گذاشت.

مارسکا در اوایل دوران مربیگری خود، مدتی را به عنوان سرمربی تیم زیر 21 ساله‌های منچسترسیتی گذراند و سپس در کادرفنی پپ گواردیولا حضور داشت.

2029965

مارسکا پس از عقد قرارداد رسمی به سایت رسمی چلسی گفت: "پیوستن به چلسی، یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان، برای هر مربی مثل یک رویاست. به همین دلیل است که از این فرصت بسیار هیجان زده‌ام. مشتاقانه منتظر همکاری با یک گروه بسیار با استعداد از بازیکنان هستم تا تیمی را توسعه دهیم که سنت موفقیت باشگاه را ادامه دهد و باعث افتخار هواداران شود."

لارنس استوارت و پل وینستانلی، مدیران ورزشی چلسی در بیانیه‌ای گفتند: "ما از استقبال انزو در چلسی خوشحالیم. او ثابت کرده که مربی خوبی است که قادر به ارائه نتایج چشمگیر با سبکی هیجان انگیز است. انزو عمیقاً ما را در مذاکرات تحت تاثیر قرار داد. جاه طلبی‌ها و اخلاق کاری او با باشگاه همخوانی دارد. ما کاملا مشتاق همکاری با او هستیم."

2029966

مارسکا به عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو معرفی شد که در کمال تعجب پس از فصل پرفرازونشیب 24-2023 به آبی‌های لندنی پیوست.

پوچتینو تابستان گذشته یک قرارداد دو ساله امضا کرده بود اما به دلیل نتایجی که کسب کرد پس از توافق با مدیران باشگاه به صورت توافقی جدا شد.

نظر شما