شناسهٔ خبر: 67003124 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

منظور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

برای دنبال کردن راه رئیس جمهور شهید پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام

داوود منظور، معاون ابراهیم رئیسی و رئیس سازمان برنامه و بودجه جمهوری اسلامی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، داوود منظور، معاون ابراهیم رئیسی و رئیس سازمان برنامه و بودجه جمهوری اسلامی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: «برای دنبال کردن راه رئیس جمهور شهید پا به عرصه انتخابات گذاشته ام تا بتوانم دولت تراز انقلاب اسلامی را داشته باشم. در دولت شهید رئیسی، دیوارهای تحریم فروریخت و سیاست خارجی کشور همه دنیا را در نوردید. فرهنگ در اربعین، هنر در مشارکت مردم، سیاست در صداقت و امنیت در اقتدار جلوه کرد. اقتصاد ایران بعد از یک دهه رکود رونق گرفت و 3 سال پیاپی رشد اقتصادی بالای 5 درصد را تجربه کردیم و بیکاری به حداقل آمار خود می رسد. »

او با بیان اینکه «عملیات وعده صادق در این دولت با اقتدار به انجام رسید»، گفت: «سنت و گفتمان دولت شهید رئیسی اخلاقمداری، خستگی ناپذیری، کارآمدی، عدالت محوری، فتح قله های پیشرفت است و این گفتمان قرائت جدیدی از امیدآفرینی، وحدت ملی، دیپلماسی اقتدار و تحول گرایی و ترکیب میدان و دیپلماسی و تلفیق آرمان گرایی و واقع نگری است. در گفتمان شهید رئیسی ، دولت میدان ساز است و میدان را هیچگاه به دشمن نمی‌دهد. مسائل را تا حل نکند، رها نمی‌کند و با تدبیر و عقلانیت به مصاف مشکلات می‌رود. »

او ادامه داد: «اینجانب با اتکا به فضل الهی و استناد به کارنامه 30 ساله خود و مدیریت در تمامی سطوح و سوابق علمی در سطح دانشیاری رشته اقتصاد، امیدوارم توفیق داشته باشم با کسسب اعتماد شما مردم عزیز مسیر طی شده در دولت شهید رئیسی را در جهت رونق و جهش تولید و کاهش نرخ بیکاری، محرومیت زدایی و فقردایی و توزیع عادلانه منابع به کار ببندم. مأموریت اینجانب در دولت تداوم خدمت به پایان رساندن برنامه های دولت شهید رئیسی است.»

نظر شما