شناسهٔ خبر: 67000866 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

امام خميني (ره) قدم نهادن در راه شهدا را به ما آموخت

صاحب‌خبر -
امام خميني (ره) قدم نهادن در راه شهدا را به ما آموخت
خبرگزاری آریا - نعمت اله غلامپور، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر

خرداد ماه در تاریخ انقلاب اسلامی آبستن حوادث بسیاری است که گاه خوشایند و گاه بسیار تلخ و ملال آور است، یکی از این حوادث به سوگ نشستن یاران امام خمینی(ره) آن حقیقت همیشه زنده تاریخ در رحلت ملکوتی ایشان است.
آری امام خمینی(ره) زنده است تا امید زنده است و تا حرکت و نشاط هست و تا جهاد و مبارزه هست، امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آغازگر حرکتی عظیم برای احیای اسلام ناب محمدی(ص) و نجات انسان‌های ستمدیده از چنگال ظالمان و ستمگران بود که بعد از او ملت عزیز ایران و مسئولان باید ادامه دهنده راهش در تمام عرصه‌ها باشند.
باید گفتار و رفتار این بزرگمرد تاریخ را سرمشق زندگی خویش قرار دهند، آنچه امام خمینی(ره) به ما آموخت پیروی از مکتب سرخ حسینی(ع) و قدم نهادن در راه شهدای عزیزمان بود.
14 خرداد روز اندوه آزادگان عالم در فراق بزرگ معمار انقلاب اسلامی است که با رفتنش تمام عالم اسلام به سوگ نشست.
مرد صحنه‌های آتش و خون، پاکمردی از بیشه عدالت و ایمان، آزادمردی در جهان معاصر که تمام دنیا را با انقلابش تکان داد و آزادمردان دنیا از شمیم نفس‌های گرمش زندگی دوباره گرفتند.
لذا این روز را به خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر تسلیت عرض می‌کنم و امید است همه ما بتوانیم سیره عملی حضرت امام خمینی(ره) را در زندگی به کار گیریم و برای اعتلای ایران اسلامیان در هر جای دنیا تلاش کنیم.
نعمت اله غلامپور، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر

نظر شما