شناسهٔ خبر: 67000552 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

کشف بیش از ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی: مرزبانان با تجسس دقیق و مستمر و همچنین تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند ۱۴ هزار و ۵۶۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۲۴۵ میلیون را طی ۱۰ روز از ۱۸ دستگاه خودروی تریلی کشف کنند.

صاحب‌خبر -

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان در مرز دوغارون تایباد خبر داد.

سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف بیش از ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

وی افزود: مرزبانان این فرماندهی با تجسس دقیق و مستمر و همچنین تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند ۱۴ هزار و ۵۶۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۲۴۵ میلیون را طی ۱۰ روز از ۱۸ دستگاه خودروی تریلی کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، شجاع ضمن تأکید بر جلوگیری از خروج سرمایه ملی و مردمی کشور خاطرنشان کرد: مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی موفق شدند قاچاقچیان سوخت را شناسایی و ضمن تشکیل پرونده متخلفین را تحویل مراجع قضایی دهند.

نظر شما