شناسهٔ خبر: 66999835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس‌جمهور بعدی باید جهادی و ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد

امام‌جمعه آستارا در مراسم گرامی‌داشت سال‌روز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: رییس جمهور بعدی باید ادامه‌دهنده راه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و فردی دلسوز، خوش‌اخلاق، مهربان و جهادی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین محمدجواد باقری ارومی ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در محل مسجد جامع این شهرستان اظهار داشت: امروز همه آمدند تا نام و یاد حضرت امام خمینی(ره) را زنده نگه دارند و این مقدمات ظهور منجی عالم را فراهم می‌سازد.

امام‌ جمعه آستارا با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) وقتی نهضت انقلاب اسلامی را شروع کردند چیزی در دست نداشتند و با قدرت معنوی که در سایه بندگی به دست آمده بود رژیم طاغوت را از عرش به فرش کشاند؛ افزود: هرکجا این قدرت معنوی را باور داشتیم نتیجه و ثمره‌ آن را دیده‌ایم.

وی نظام اقتصادی جهان را متشکل از دو بلوک شرق و غرب دانست و تصریح کرد: در چنین شرایطی بود که انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و با حضور مردم همیشه در صحنه ظهور کرد و با تغییر قاعده بازی، معادلات جهانی را به هم زد.

امام‌ جمعه آستارا با اشاره به اینکه با حکومت‌های یهودی و مسیحی نباید طرح دوستی ریخت؛ چراکه غیرمسلمان هیچ‌گاه دلش به حال مسلمان نمی‌سوزد، بیان کرد: خط‌دهی فکری به حکومت‌های یهودی و مسیحی باید توسط مسلمانان انجام شود، مانند ژنرال‌های ارشد روسیه که در جریان سرکوب غائله داعش بدون اجازه مستشاران ایرانی، حق اجازه پرواز در آسمان‌های عراق و سوریه را نداشتند.

ارومی با بیان اینکه یک‌عده از ایرانی‌های داخل و خارج‌نشین به بهانه‌های مختلفی مقدسات کشور ازجمله تشییع پیکر پاک حاج قاسم سلیمانی و شهدای خدمت را به سخره گرفته بودند که تکلیف این افراد مشخص است، گفت: مردم شریف و فهیم ایران باید هوشیار بوده و اجازه ندهند که کشور به دست این افراد بیافتد.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات 8 تیر ماه تصریح کرد: در انتخابات پیش‌رو کسی باید باشد که راه شهیدجمهور آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد و عزیزانی که ثبت‌نام کرده‌اند وظیفه خطیری بر دوش دارند و مردم در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشند تا فردی دل‌سوز، خوش‌اخلاق، مهربان و جهادی به عنوان ادامه‌دهنده راه رئیس‌جمهور شهید انتخاب شود.

به گزارش تسنیم، عزاداری خیابانی مرزداران غرب استان گیلان با حضور اقشار مختلف مردم هم‌زمان با سال‌روز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی از مقابل سپاه ناحیه تا مسجد جامع این شهرستان انجام و عزاداران در سوگ ارتحال معمار کبیر انقلاب اشک ماتم ریختند.

انتهای پیام/

نظر شما