شناسهٔ خبر: 66999645 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

رویانیان : نظام مدیریتی باید کشور تغییر کند

طیبه بیات

رییس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: نظام مدیریتی باید کشور تغییر کرده و اقتصاد مردمی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی کشور پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: با الگو گیری از دوران دفاع مقدس، دولتی جهادی تشکیل خواهم داد. 

وی گفت: باید ایران قوی با تکیه بر مردم بزرگ کشورمان و تاریخ گویای چند هزار ساله کشورمان بنا کنیم.

وی افزود: معتقدم در نظام مدیریتی کشور برای رسیدن به آن آرمان‌ها در آرمان‌های انقلاب موفق بودیم در استکبار ستیزی موفق بودیم.

رویانیان گفت: در مقابل امپریالیسم ایستادگی کردیم. استقلال را حفظ کردیم. آزادی را حفظ کردیم؛ اما در نظام مدیریتی کشور دشمن داخلی ما عدم کارکرد درست و مدیریت اشتباه و ساختار غلط مدیریتی کشور است.

وی افزود: معتقدم باید نظام مدیریتی کشور تغییر کند همه گره‌های مدیریتی و اداری که در راه مردم از روستاها تا پایتخت کشور است باید هرچه سریع‌تر تغییر کند.

وی گفت: باید اقتصاد کشور کاملا مردمی شود حکومت دولت بر اقتصاد چیزی است که آسیب می‌زند به پایداری اقتصاد.

این داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: معتقدم طبقه‌بندی اجتماعی باید تغییر کند معلمان کشور کارگران کشور مدافعان کشور پرستاران و خدمتگزاران کشور را در ۵ رتبه اول طبقه اول بالای کشور می‌دانم.

رویانیان افزود: معتقد به دولت پاسخگو هستم هر سه ماه یکبار برنامه‌ریزی کردم در تلویزیون زنده و شفاف انتقادات را بشنوم به حرف مردم را بشنوم و به آنها پاسخ دهم.

نظر شما