شناسهٔ خبر: 66998782 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کری ستاره رئال: منتظر هفتمین سی ال هستم

لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، امیدوار است که این تیم فصل آینده هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی روبروی دورتموند به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم پیروزی برسد و عنوان قهرمانی این مسابقات در این فصل را هم از آن خودش کند.

قهرمانی در رقابت لیگ قهرمانان اروپا همیشه از اهمیت بسیار خاص و ویژه‌ای برای رئال مادرید برخوردار است اما چهار بازیکن این تیم با کسب این جام توانستند نام‌شان را در تاریخ این مسابقات جاودانه کنند. مودریچ، تونی کروس، دنی کارواخال و ناچو حالا شش قهرمانی در اروپا دارند که رکوردی باورنکردنی است. 

2029781

مودریچ در جریان جشن شب گذشته رئال در سانتیاگو برنابئو به تلویزیون این باشگاه گفت: «من ششمین بار است که اینجا هستم. این فصل واقعا زیبا و فوق‌العاده بوده است. ما خیلی خوشحال هستیم که برای برگزاری جشن و شادی به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آمدیم. 

دوست دارم از همه هواداران به‌خاطر حمایتی که از ما کردند تشکر کنم. آنها نقش بسیار مهمی برای ما دارند. احتمالا خود هواداران حتی از این موضوع خبردار هم نیستند که چقدر برای ما مهم هستند. همیشه ما را رو به جلو هل می‌دهند و ما عاشق آنها هستیم.

این فصل مشکلات زیادی داشتیم چون تعداد بسیار زیادی از بازیکنان ما مصدوم شده بودند و همین باعث شد که مثل یک خانواده به همدیگر کمک کنیم. تنها راه کسب جام‌های قهرمانی است. ما این فصل یک خانواده بودیم. مشخصا منتظر کسب هفتمین جام در فصل آینده هستم. ما فصل آینده باید برای جام‌های بسیاری به میدان برویم.»

نظر شما