شناسهٔ خبر: 66998516 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

هلال‌احمر در مجلس شورای اسلامی جایگاه بسیار خوبی دارد

محمد شجاعی

نماینده مردم شهرستان های بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از داروخانه هلال‌احمر سیرجان گفت: جمعیت هلال‌احمر در مجلس شورای اسلامی جایگاه بسیار خوبی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، محمد معتمدی‌زاده در حاشیه بازدید از داروخانه هلال‌احمر سیرجان گفت: جمعیت هلال‌احمر در مجلس شورای اسلامی جایگاه بسیار خوبی دارد و نمایندگان مجلس در همه مسائل در کنار این نهاد مردمی هستند.

نماینده مردم شهرستان های بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به خدمات و فعالیت های بسیار ارزنده جمعیت هلال‌احمر افزود: این نهاد بین‌المللی در همه عرصه حضور دارد و در چندسال اخیر بسیار خوش درخشیده است.

او با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری مرکز پژوهشی جمعیت هلال‌احمر و مجلس شورای اسلامی با یکدیگر خاطرنشان کرد: آموزش امداد و کمک‌های اولیه در خانواده‌ها باید پررنگ دیده شود.

معتمدی‌زاده تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت مدارس و آموزش دانش آموزان در حوزه امداد و کمک‌های اولیه باید جدی گرفته شود.

نماینده مردم شهرستان های بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به فعالیت و خدمات بسیار خوب داروخانه هلال‌احمر سیرجان گفت: خوشبختانه این مرکز دارویی در طی چند سال اخیر در سطح کشور بسیار خوش درخشیده است و در مجلس شورای اسلامی پیگیر معافیت داروخانه های هلال احمر از مالیات خواهیم بود.

نیروهای امدادی هلال‌احمر استان در عملیات‌های ملی و بین المللی حضور موثر و چشمگیری دارند

 رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در ادامه این بازدید با اشاره به اهمیت حضور نمانیدگان مجلس در جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌ها بیان کرد: نقش مجلس شورای اسلامی در سال های اخیر در حمایت از جمعیت هلال‌احمر بسیار چشمگیر بوده است.

فلاح افزود: جمعیت هلال‌احمر بازوی کمکی دولت و مجلس در همه عرصه‌ها است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به جذب بیش از ۲۰۰ امدادگر در حوزه امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در طی چهار سال گذشته افزود: نیروهای امدادی متخصص و مجرب هلال‌احمر استان در عملیات‌های ملی و بین المللی حضور موثر و چشمگیری داشتند.

او اظهار کرد: انتظار می‌رود جمعیت هلال‌احمر شهرستان سیرجان از سوی مجلس شورای اسلامی در حوزه بهداشت، درمان و دارو، پایگاه‌های امداد و نجات و انبار امدادی پشتیبانی غرب استان به شکل ویژه دیده شود.

فلاح در ادامه به ضرورت راه‌اندازی پایگاه‌های امداد و نجات در محورهای سیرجان به بافت و سیرجان به شهربابک تصریح کرد: با توجه به حجم حوادث در شهرستان سیرجان با کمک و حمایت مسئولین نیاز به تقویت و ارتقای پوشش بی‌سیم ارتباطات رادیویی داریم.

انتهای پیام/

نظر شما