شناسهٔ خبر: 66997868 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مشگین‌شهر:

مکتب امام راحل و شهید جمهور مکتب توحیدی است

مشگین شهر_ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مشگین‌شهر گفت: مکتب امام راحل و شهید جمهور مکتب توحیدی و مکتب هیهات منا الذله است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمد عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مکتب امام راحل و شهید رئیسی، مکتب توحیدی و مکتب هیهات منا الذله و مکتب مقاومت و استکبار ستیزی روحیه شهادت طلبی و اخلاص و بصیرت و صداقت است.

وی با اشاره به اینکه تمامی این مکاتب برگرفته از مکتب عاشورا و مکتب سید الشهدا است، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با تاسی از سید الشهداء امام حسین (ع) توانست بعد از ۱۴۰۰ سال در مقابل طاغوت و ظلم ایستادگی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مشگین‌شهر افزود: این راه اکنون به برکت مقام معظم رهبری ادامه دارد و گفتمان مقاومت در انقلاب یک گفتمان رایج تا ظهور حضرت مهدی (عج) است.

عابدی تصریح کرد: ملت ایران نسبت به آرمان شهدا و امام شهدا که به رهبری حضرت امام خامنه ای اداره می‌شود، پایبند بوده و این راه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت بیان کرد: آیت الله رئیسی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و نشان داد که تنها با دیپلماسی نمی‌شود کشور را اداره کرد بلکه باید در میدان بود و به معنای واقعی به مردم خدمت کرد.

حجت الاسلام عابدی افزود: انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت مجاهدان و به برکت ایثارگری ایثارگران و به برکت خون شهدا و به مدیریت معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری مقام عظمای ولایت و ملت همیشه در صحنه ادامه دارد.

وی با اشاره به کشتار مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که هولوکاست اتفاق می‌افتد و رژیم کودک کش ۳۶ هزار فلسطینی را بی گناه به شهادت رسانده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مشگین شهر با بیان اینکه همه شیعه و مطیع امام زمان (عج) هستیم، تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) توانست تاریخ ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را تغییر دهد.

نظر شما