شناسهٔ خبر: 66995641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشارکت ۱۰هزار زائر از اسلامشهر و رباط‌کریم در ارتحال امام

بر اساس هماهنگی‌های ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از زائران از شهرستان اسلامشهر و رباط کریم برای شرکت در مراسم ارتحال امام اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر با اشاره به برگزاری جلسات ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در ماه گذشته در شهرستان، اظهار داشت: با محوریت کمیته‌های این ستاد ازجمله کمیته‌های پشتیبانی، اسکان، فرهنگی، اعزام و ... برنامه‌ریزی لازم جهت میزبانی شایسته و مناسب از زائران حرم امام خمینی (ره) انجام شده است.

وی افزود: محل اسکان زائران توسط سپاه اسلامشهر و چهاردانگه تعیین شده و کمیته اسکان نیز آماده‌سازی این محل‌ها را در دستور کار دارند.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به تشکیل ستادهای فرعی بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در بخشداری‌ها گفت: برنامه‌های امسال سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل با حال و هوای شهادت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی یکی از شاگردان مکتب بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و شهدای خدمت برگزار می‌شود.

حبیبی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای تسهیل در اعزام 5500 نفر از زائرانی که از شهرستان اسلامشهر در مراسم ارتحال امام راحل شرکت خواهند کرد نیز انجام شده است.

میزبانی شهرستان رباط‌کریم از 5 هزار زائر حرم امام خمینی

سرهنگ محمود بداغی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان به مناسبت سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) ویژه‌برنامه‌های سپاه و بسیج در سه سرفصل ارائه شد.

وی بابیان اینکه تمام برنامه‌ریزی‌ها و امکانات برای برگزاری مراسم ارتحال تدارک دیده‌شده است، گفت: سپاه و ادارات شهرستان ظل مدیریت ستاد ارتحال در سه سرفصل اسکان، اعزام و سوگواری در سطح شهرستان اقدام خواهند کرد.

فرمانده سپاه رباط‌کریم ضمن تبیین اهمیت برگزاری مراسمات ایام ارتحال تصریح کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی جهانی است که تمامی مستضعفان جهان ارادتمند ایشان هستند و باید مراسمات ارتحال ایشان با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

وی بابیان اینکه شهرستان رباط‌کریم میزبان اسکان 5 هزار زائر از 2 استان ایلام و خراسان جنوبی است اظهار داشت: 2500 زائر در شهر پرند و بقیه نیز در رباط‌کریم و نصیرشهر اسکان خواهند یافت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام با اشاره به برگزاری مراسمات سوگواری گرامیداشت یاد امام خمینی (ره)، افزود: بیش از 80 نقطه در سطح شهرستان به‌صورت ستادی و صدها نقطه به‌صورت مردمی آماده برگزاری مراسم ایام ارتحال هستند.

سرهنگ بداغی در ادامه اعزام 5 هزار زائر از شهرستان رباط‌کریم به حرم مطهر امام خمینی (ره) از مساجد و پایگاه‌های بسیج را اعلام و خاطرنشان کرد: 2500 زائر از پرند و 2500 زائر نیز از رباط‌کریم و نصیرشهر عازم خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما