شناسهٔ خبر: 66995514 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

آخرین اخبار انتخابات ۱۴۰۳؛ پایان مهلت ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری/ وزیر کشور: ۸۰ نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند/ قالیباف، جهانگیری، پورمحمدی، رویانیان، برخی از اعضای کابینه دولت سیزدهم و شماری از نمایندگان مجلس داوطلب شدند

صاحب‌خبر -

شفقنا – پنجمین روز ثبت‌نام کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۸ صبح دوشنبه – ۱۴ خرداد – در ستاد انتخابات کشور به پایان رسید.

به گزارش شفقنا، پس از پایان مهلت 5 روز ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، وزیر کشور اعلام کرد: از روز نخست ثبت نام تا پایان روز دوشنبه مجموعا 80 نفر برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند.

داوطلبان این دوره انتخابات ریاست جمهوری بدین شرح است: محمدرضا صباغیان، مصطفی کواکبیان، عباس مقتدایی، ⁠قدرت‌علی حشمتیان، سعید جلیلی، علی لاریجانی، محمود احمدی بیغش، محمد خوش‌چهره، عبدالناصر همتی، سیداحمد رسولی‌نژا‌د،  وحید حقانیان، مسعود پزشکیان، حبیب‌الله دهمرده، علیرضا زاکانی، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، زهره الهیان، فداحسین مالکی، محمد مهدی اسماعیلی، مسعود زریبافان، حسین افشار زاده، حسینعلی قاسم زاده، محمود احمدی نژاد،  محمود صادقی، صادق خلیلیان، ایرج شاهوردی، سید محمد مقیمی، حسن محمدیاری، مجتبی محفوظی،
شهریار حیدری، محمدرضا پور ابراهیمی، علی صوفی، حسین میرزایی، غلامحسین رضوانی، محمد شریعتمداری، محمدحسن قدیری ابیانه، سید غنی نظری خانقاه، جلیل جعفری، الیاس نادران، حسن سبحانی، حسن کامران، سیده حمیده زرآبادی، سیدقاسم جاسمی، محمد ناظمی‌اردکانی، علیرضا ورناصری، احمد اکبری، حمید کریمی، علی آذری، اردشیر مطهری، وحید جلال‌زاده، محمد وحدتی، حسین گروسی، محمدعلی وکیلی، مهدی شیخ، محسن کوهکن، حسن نوروزی، محمدمهدی زاهدی، اصغر سلیمی، شمس‌الدین حسینی، هاجر چنارانی، ضرغام صادقی، عبدالرحیم بهاروند، علی وقفچی، سید احمد موسوی، اسحاق جهانگیری، محمدباقرقالیباف، داود منظور، مهرداد بذرپاش، اکبر نیکزاد، محمدرضا اسکندری، محمد رویانیان، محمدحسن نامی، محمدمهدی زاهدی، علیرضا افشار، مصطفی پورمحمدی، سید علی حسینی، عباس آخوندی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، صولت مرتضوی، علی نیکزاد.

گزارش تصویری ۱۲: ثبت نام اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری

گزارش تصویری ۱۳: آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

گزارش تصویری ۱۴: ثبت نام قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری

گزارش تصویری ۱۵: ثبت نام «پورمحمدی، بذرپاش و قاضی زاده هاشمی» در انتخابات ریاست جمهوری

ویدئو؛ جهانگیری: حال امروز ایران خوب نیست

ویدئو؛ قالیباف: اگر معتقد نبودم که مشکلات امروز قابل حل است، هرگز پا به عرصه رقابت‌ نمی‌گذاشتم

وزیر کشور: ۸۰ نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند

وزیر کشور در پایان ۵ روز مهلت قانونی نام نویسی از داوطلبان کاندیداتوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این دوره ۸۰ نفر از بین همه شخصیت ها و افراد مراجعه کننده حائز شرایط ثبت نام بودند و ثبت نام آنها نهایی شد.

احمد وحیدی پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ضمن قدردانی از همه اصحاب رسانه گفت: در این دوره، ثبت نام یک شکل جدیدی داشت که با نظم و انضباط کار پیش رفت و داوطلبان نیز فرصت بیان برنامه های خود را داشتند و انشاالله همچنان شاهد حضور خردمندانه و اخلاق مدارانه همه در مسیر انتخابات باشیم.

وی افزود: امروز مسئولیت بزرگی بر عهده همه است تا به تاکیدات رهبری بر انتخابات اخلاق مدار لبیک بگوییم.

وحیدی اعلام کرد: ۸۰ نفر از کل مراجعین ثبت نام نهایی را انجام دادند و افرادی که فاقد ویژگی های قانونی بودند در مرحله اول نتوانست ثبت نام کنند و پس از آن شورای نگهبان به مرحله‌ی تأیید صلاحیت ورود می‌کند و پس از آن وارد مرحله‌ی تبلیغات خواهیم شد.

ثبت نام قالیباف / اگر معتقد نبودم که مشکلات امروز قابل حل است، هرگز پا به عرصه رقابت‌ نمی‌گذاشتم

قالیباف پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در جمع خبرنگاران، تأکید کرد: در عرصۀ مدیریت کشور، این رئیس جمهور است که باید بی عذر و بهانه، در نهایت، کار را تمام کند و تلاش‌های بقیه را با مسئولیت‌پذیری و راهبری درست به ثمر برساند. لذا، فتح قله، علاوه ‌بر انگیزه و احساس وظیفه، تجربه و مهارت هم می‌خواهد.

قالیباف اظهار داشت: اگر معتقد نبودم که مشکلات امروز مانند معیشت، کاهش قدرت خرید، محرومیت‌، فقر و تبعیض و نابرابری، هزینه های کمرشکن مسکن، گرانی¬ها و بازار نابه¬سامان خودرو، یا وضعیت اینترنت و عبور از تحریم¬ها قابل حل است، هرگز پا به عرصه رقابت‌ نمی‌گذاشتم. من هم مانند همه بدون اشکال نیستم، تنها دیکته نانوشته است که غلط ندارد. ولی با درس گرفتن از گذشته و شناختی که از امکانات کشور و توانایی‌های موجود دارم، می‌دانم که می‌توانیم به کمک هم، با یک مدیریت مسئولیت‌پذیر و انقلابی دولتی کارآمد را ایجاد کنیم تا شما در دنیا احساس سربلندی کنید و برای این امر با برنامه‌ای مشخص مبتنی بر برنامه هفتم پیشرفت کشور وارد کارزار انتخابات شده‌ام.

متن کامل صحبت های قالیباف را در این لینک بخوانید.

اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد/نتیجه تلاش و دستاوردهای سال‌های اخیر رضایت‌بخش نیست

اسحاق جهانگیری با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

اسحاق جهانگیری معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم ایران همواره در پی آزادی، استقلال و پیشرفت بوده اند و در تمام این سالها تلاش شده این اهداف محقق شود علیرغم این همه تلاش‌ها و دستاوردهای حاصله امروز نتیجه رضایت‌بخش نیست و روشن است که کشور در شرایط پیچیده و مردم در وضعیت سختی قرار دارند. حال ایران خوب نیست.

او ادامه داد: همه دستاوردهای متنوعی که کسب کرده ایم نتوانسته است احساس بالندگی،رشد توسعه را ایجاد کند؛ تا نتوانیم از این واقعیت تلخ پرده برداری کنیم درب بر همان پاشنه می چرخد

جهانگیری گفت: مسائلی چون افزایش فزاینده تورم، رشد فقر و حاشیه‌نشینی، ناترازی‌های نگران‌کننده در همه بخش‌ها از جمله انرژی و بودجه و نظام بانکی، احساس بی عدالتی، تبعیض و فساد و افزایش پدیده مهاجرت، رویکردهای تنگ نظرانه و تبعیض آمیز جناحی پایدار مانده اند

او پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: من با آگاهی به همه مسائل پیچیده و سخت و به امید برداشتن قدم‌هایی برای اصلاح رویکردها و رویه‌های غلط و خلق ظرفیت‌های تازه وارد عرصه انتخابات شدم.

جهانگیری توضیح داد: من آمده‌ام تا به اعتبارات تجربیات در سطوح اجرایی داشتم قدم در راه حل مسائل ایران بگذارم، اولویت‌های اصلی ما معیشت مردم، توسعه همه جانبه، برطرف کردن ناترازی، گسترش اشتغال تأمین سلامت آموزش و امنیت مردم و حفظ محیط زیست خواهد بود

او گفت: فناوری هایی نوظهور و مبتنی بر اینترنت را نه تنها تهدید نمی پنداریم بلکه فرصتی برای توسعه کشور می‌دانیم.

جهانگیری خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد را از طریق گسترش شفافیت، میدان دادن به مراقبت‌های اجتماعی؛ پذیرش سوت زنی و نقش آفرینی رسانه ها پیگیری می کنم.

ثبت نام پورمحمدی در انتخابات / اولویت های دولت باید «عدالت، ثروت و قدرت» باشد

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر اسبق کشور در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم ثبت‌نام کرد.

مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری دولت یازدهم پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه جوانی و میانسالی خود را در مسئولیت های سخت، اثرگذار و پرچالشی گذرانده ام، گفت: ما سرشار از آرزوهای بالابلندی بودیم اما امروز در جایی که می خواستیم نیستیم. بی گمان گام های بلندی برداشتیم و دستاوردهای انکارناپذیری داریم اما ناکامی ها و کاستی های آزاردهنده نیز کم نبوده است.

وی که هم اکنون دبیرکل جامعه روحانیت مبارز است، گفت: من فراز و فرودهای سیاستگذاری کشور را می شناسم و می توانم بگویم در 45 سال گذشته با مسائل پیدا و رازهای پنهان و مشکلات خُرد و کلان داخلی و خارجی آشنا هستم.

پورمحمدی در ادامه با بیان اینکه من صرفا از دور دستی بر آتش نداشته ام و بی خبر از ظرفیت های این سرزمین نیستم، عنوان کرد: من به توان برجسته جوانان و زنان کشورم و همچنین هوش مصنوعی باور عمیق دارم. نگرانی های مردم را نباید نادیده گرفت. یقین دارم می توانستیم در شرایطی بسیار بهتر از این باشیم از این رو اندوهگینم.

این وزیر دادگستری اسبق در پایان تأکید کرد: نام دولت چهاردهم «دولت قرار» و اولویت های آن عدالت، ثروت و قدرت خواهد بود. قرار من با شما تحقق این 3 اولویت کلیدی است.

اکبر نیکزاد در انتخابات ثبت‌نام کرد/ «مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم قابل حل است»

رئیس سابق بنیاد مسکن در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

اکبر نیکزاد با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

نیکزاد، پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: ملت ایران، بنده با افتخار ۲۵ سال در قوه مجریه خدمتگزار شما بودم و ۲ سال به عنوان مشاور در کمیسیون شوراها به عنوان مشاور خادم شما بودم.

وی افزود: کتابی بنام الفبای توسعه پایدار تالیف کردم و در آن مسایل عمده کشور را طرح و پاسخ دادم. در طول دوران خدمتگزاری همواره عملکردم در معرض دید شما بوده است.

نیکزاد گفت: در طول ۲۷ سال خدمت با مسایلی روبرو شدم که برای حل آنها به صورت شبانه روزی با همکاران وقت گذاشتم .

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: بیکاری جوانان، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با الهام گرفتن از راهبرد آقای رییسی و با تمرکززدایی، ایجاد شفافیت و افزایش مسئولیت مردمی و با برنامه مدون قابل حل است.

ثبت نام وزیر راه و شهرسازی در انتخابات ریاست جمهوری/ فرصتی برای ماندن در حواشی نداریم 

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

مهرداد بذرپاش پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما پای وعده‌های رئیس جمهورِ شهید ایستاده‌ایم و هیچ قول و قراری را فراموش نخواهیم کرد؛ اقدامات دولت رئیسی نباید ناتمام بماند.

وی ادامه داد: تعهد به ساخت ۴ میلیون مسکن، ایجاد یک میلیون شغل در سال، تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی دولت، حل ناتراز‌های کشور در بخش‌های انرژی اقتصادی و نیز تامین مالی کلان پروژه‌های کشور و سایر وعده‌های ایشان با جدیت دنبال خواهد شد.

بذرپاش با بیان اینکه در دولت پیشرفت ایران، دهیاران و بخشداران و فرمانداران و مدیران اجرایی سطوح عملیاتی کشور عناصر اصلی و تعیین کننده خواهند بود و اختیاراتشان افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: در دولت پیشرفت ایران صندوق ملی مسکن را به صندوق ثروت ملی تبدیل می‌کنیم و ۵ میلیون قطعه زمین با هدف مردمی سازی ساخت مسکن واگذار می‌نماییم.

بذرپاش گفت: ما به پشتوانه‌ی شما مردم، پیش‌برنده‌ی این راه نیمه تمام خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه ایران سرزمین فرصت‌های لجستیکی و ترانزیتی است، ادامه داد: شرکت‌های دانش‌پایه و فناور شرکای راهبردی دولت هستند و با کمک آن‌ها ایران را می‌سازیم.

وی اظهار کرد: دیپلماسی نتیجه‌گرا و مبتنی بر توسعه‌ی روابط با همسایگان که اولویت آقای رئیسی هم بود، دستاورد‌های کم سابقه‌ای داشته است که آن را توسعه خواهیم داد.

بذرپاش با بیان اینکه به لبخند دشمنان اعتماد نمی‌کنیم و مبتکرانه و مقتدرانه با دنیا مذاکره خواهیم کرد، افزود: درد کارگران. سفره‌ی بازنشستگان، کرامت معلمان، صلابت نظامیان، دغدغه‌ی پرستاران، معیشت هنرمندان و ورزشکاران را به جان می‌خریم.

وی افزود: مسایل و مشکلات ایران را می‌شناسم؛ در دولت‌های نهم و دهم و سیزدهم، در مجلس نهم و در دیوان محاسبات به شناخت عمیق و دقیق از شبکه مسائل کشور رسیده‌ایم.

بذرپاش با تاکید بر اینکه کشورداری و حکمرانی درست با بگومگو‌های خسته کننده و ملال آور راه به جایی نمی‌برد؛ مردم از ما کار می‌خواهند و خدمت بی منت، ادامه داد: امکانات کشور نباید قربانی رقابت‌های سیاسی شود؛ فرصتی برای ماندن در حواشی نداریم؛ کار‌ها زیاد است و وقت کم و مردم منتظر.

وی گفت: فراگیرسازی حرکت پرتلاش رئیس جمهور نیاز به یک نهضت بزرگ مردمی و ملی دارد و کارگاهی به وسعت ایران می‌خواهیم.

بذرپاش تصریح کرد: اگر در ادامه دولت مردمی، ایرانی قوی و پیشرفته می‌خواهیم باید همه به میدان بیاییم و یکصدا بخوانیم: ایران به پیش.

ثبت نام وزیر کار/ موتور اقتصاد کشور را به حرکت درآوردیم

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد و گفت: با امید به آینده و متعهد در تداوم مشی سید محرومان پای به عرصه داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری گذاشتم.

وی معتقد است: دولت سیزدهم توانست موتور اقتصاد کشور را به حرکت درآورد.

این عضو کابینه دولت سیزدهم در ادامه برخی از اقدامات این دولت را برشمرد و گفت: اقدامات دولت سیزدهم نتیجه و گواه اقدامات شبانه روزی من و همکارانم در دولت مردمی است. اکنون ایران انقلابی و اسلامی ما در گام دوم با توکل به خدا و با اتکا به مردم و قانون اساسی در جایگاهی قرار دارد که می تواند با قدرت و مقاومت راه خود را در اقتصاد جهان باز کند.

مرتضوی گفت: امروز از دیپلماسی لبخند عبور کرده ایم و بعد از وعده صادق، جهان شاهد عزت ایران است.

 رئیس برنامه و بودجه در انتخابات ثبت نام کرد/ «اقتصاد ایران بعد از یک دهه رکود رونق گرفت» 

داود منظور رئیس برنامه و بودجه برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرد.

داوود منظور بعداز پایان ثبت نام خود در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: برای دنبال کردن راه رئیس جمهور شهید پا به عرصه انتخابات گذاشته ام تا بتوانم دولت تراز انقلاب اسلامی را داشته باشم.

وی در ادامه با بیان اینکه در دولت آقای رئیسی، دیوارهای تحریم فروریخت و سیاست خارجی کشور همه دنیا را در نوردید، گفت: فرهنگ در اربعین، هنر در مشارکت مردم، سیاست در صداقت و امنیت در اقتدار جلوه کرد. اقتصاد ایران بعد از یک دهه رکود رونق گرفت و 3 سال پیاپی رشد اقتصادی بالای 5 درصد را تجربه کردیم و بیکاری به حداقل آمار خود می رسد.

منظور در ادامه با بیان اینکه عملیات وعده صادق در این دولت با اقتدار به انجام رسید، عنوان کرد: سنت و گفتمان دولت شهید رئیسی اخلاقمداری، خستگی ناپذیری، کارآمدی، عدالت محوری، فتح قله های پیشرفت است و این گفتمان قرائت جدیدی از امیدآفرینی، وحدت ملی، دیپلماسی اقتدار و تحول گرایی و ترکیب میدان و دیپلماسی و تلفیق آرمان گرایی و واقع نگری است.

وی افزود: در گفتمان آقای رئیسی، دولت میدان ساز است و میدان را هیچگاه به دشمن نمی دهد. مسائل را تا حل نکند، رها نمی کند و با تدبیر و عقلانیت به مصاف مشکلات می رود.

منظور ادامه داد: اینجانب با اتکا به فضل الهی و استناد به کارنامه 30 ساله خود و مدیریت در تمامی سطوح و سوابق علمی در سطح دانشیاری رشته اقتصاد، امیدوارم توفیق داشته باشم با کسسب اعتماد شما مردم عزیز مسیر طی شده در دولت آقای رئیسی را در جهت رونق و جهش تولید و کاهش نرخ بیکاری، محرومیت زدایی و فقردایی و توزیع عادلانه منابع به کار ببندم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پایان خاطرنشان کرد: مأموریت اینجانب در دولت تداوم خدمت به پایان رساندن برنامه های دولت آقای رئیسی است.

ثبت نام رئیس بنیاد شهید در انتخابات / دعواها و بی‌اخلاقی‌های سیاسی راهکار حل مشکلات نیست

قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

قاضی زاده هاشمی پس از ثبت نام در انتخابات گفت: تصور نمیکردم که پس از 3 سال و در شرایطی که همگی داغدار رئیس جمهور شهیدمان هستیم، مجددا پشت این تریبون قرار گیرم. زمانی که آقای رئیسی به بنده اعتماد کردند و دعوت به عمل آوردند و از میان پیشنهادات ایشان، با افتخار توفیق خدمت به خانواده محترم شهدا و ایثارگران عزیز نصیب من شد، از نزدیک دیدم که ایشان با ایجاد دولتی مردمی، مکتبی، فعال، پرکار، معتقد به مبانی انقلاب اسلامی و عملگرا، با استفاده از طیف متنوعی از کارگزاران خدوم شبانه روزی در پی حل مسائل و مشکلات مردم بود.

وی ادامه داد: امروز اینجا هستم تا بیان کنم، مؤلفه‌های قدرت، اعم از نظامی و سیاسی، امنیت کشور، تمامیت ارضی، زیرساختها، پیشرفت در فناوریهای مهم از قبیل هسته‌ای، نانو و هوا و فضا، نیروی انسانی جوان،جهادی و با دانش و بسیاری از موارد دیگر، همگی محصول انقلاب اسلامی و حرکت جهادی و مکتبی بوده است. اما با افتخار به مسیر طی شده، باید بررسی کرد چرا علیرغم داشتن مولفه های متعدد قدرت و پیشرفت، امروز خانواده عزیز ایرانی با مسائل و چالش های مزمن شده‌ای مواجه است که دستاویز تلاش بدخواهان برای القای یاس در آنها گردیده است؟!

وی گفت: مردم عزیز ایران، می دانید که دعواها و بی‌اخلاقی‌های سیاسی بیهوده، دوقطبی‌های کاذب هر چند پرهیاهو، کلی گویی، رویکردهای قیم‌مآبانه، تزریق مُسَکِن‌های موقت، پافشاری بر آزمودن مسیرهای شکست خورده و راهکارهای تک عاملی پاسخی مناسب در جهت حل آن چالش ها نمی باشد. حرکت در مسیر برداشتن دیوارهای میان دولت و مردم را ادامه می دهم تا خانواده بزرگ ایران محقق شود و با نقش آفرینی حلقه‌های میانی زمینه را برای ورود فرزندان شما عزیزان و لشگر عظیم جوانان نخبه به عرصه اداره کشور با هدف انقلاب در سازوکارها و تحول در مدل حکمرانی فراهم نمایم تا دولتی مکتبی و عملگرا تشکیل شود. تاکید میکنم که نسخه های مختلفی در برخی دولت های گذشته تجربه شده است، ارتجاع و بازگشت به گذشته به زیان ما خانواده بزرگ ایران تمام خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی و در این دولت ضمن حفظ آرمان های انقلاب از طریق به میدان آوردن گسترده مردم بر حل مسائل اساسی آنان تمرکز خواهم کرد. سه سال قبل مطالبی اشاره کردم. همچنان؛ رقیب خود را دیوان سالاری صد ساله دولت محور، حلقه های بسته مدیریتی، نادیده گرفتن تمامی ظرفیت های کشور، شخص محوری بجای گفتمان محوری و برنامه محوری، عدم اعتماد به بخش خصوصی، مدیریت نشسته، قانون گریزی و تمرکزگرایی می دانم. انقلاب سازوکاری مورد نظر یعنی انقلابی در رویکردها، کارکردها، ساختارها و مدل حکمرانی. باید توجه داشت که این انقلاب و تحول سازوکاری از مسیر رشد همه جانبه خانواده‌های ایرانی محقق خواهد شد.یعنی دولت مردم، خود را بر مدار خانواده تنظیم خواهد نمود تا پدر خانواده دغدغه معیشت؛ مادر خانواده دغدغه آینده فرزندان؛ پسر خانواده دغدغه اشتغال و سربازی و دختر خانواده دغدغه ازدواج و نقش آفرینی اجتماعی نداشته باشد.

وی گفت: دولت خانواده به خانواده بزرگ ایران متعهد میشود که تمام تلاش خود را بکار گیرد تا با همراهی آنها در طی یک دوره چهارساله، تورم و بیکاری تک رقمی، رفع  فقر مطلق، رشد اقتصادی 6 تا 8 درصدی، افزایش دو برابری امید به آینده و کاهش محسوس آسیب های اجتماعی را محقق سازد. امروز آمده‌ام آمادگی خود را برای پذیرش خدمت به شما، بر اساس قانون و با مجاهدت مومنانه به ساحت خانواده‌های محترم ایرانی اعلام کنم و البته

ثبت نام عباس آخوندی در انتخابات/ بیهوده نیست که شاهد سیل مهاجرت ایرانیان از پیر و جوان هستیم

عباس آخوندی، وزیر مسکن دولت روحانی در اتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

عباس آخوندی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران بیان کرد: من نگران ایرانم، نگران فقر، منازعه‌ی بین‌المللی و فروپاشی اجتماعی و فرهنگی ملتی که هسته‌ی مرکزی یک تمدن چندین هزار ساله‌است. ملتی که باید عنصر اصلی پیوند ملت‌های منطقه و مایه‌ی ثبات و توسعه خود و پیرامون باشد، دچار کشمکش‌های بی‌پایان و بی‌انتهایی شده‌است. سرزمینی که چهارراه تبادل جهان است، فرقه‌ای از سر جهل و عناد چهارطرف آن را بسته‌اند و آن را تبدیل به قلعه‌ای محصور نموده‌اند.

وی گفت: تمدن ایران محصول تجارت آزاد و آمدوشد اقوام و خرده‌ فرهنگ‌های گوناگون و گفت‌وگوی فرهنگی و مدنی شرق و غرب و شمال و جنوب عالم بوده‌است. حصر هیچ‌گاه سرنوشت و ویژگی ملت ایران نبوده‌است. لیکن اینک به‌نام فریبنده خودکفایی و با سلب آزادی فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و تجاری تبدیل به ملتی بریده از جهان و درحسرت حضور در میدان‌های رقابت جهانی شده‌است.

وی اظهار داشت: بیهوده نیست که شاهد سیل مهاجرت ایرانیان از پیر و جوان هستیم. با این وجود من به ذخیره فرهنگی این ملت و نیروی اندیشه تک‌تک ایرانیان باور دارم. لیکن به هوش باشیم که این نیرو تنها در یک صورت از قوه به فعل در می‌آید و آن هم هم‌افزایی ار رهگذر یک گفتمان ملی است. من گفتمان ایده‌ی ایران را در میان می‌گذارم. گفتمانی که بر بنیان آموزه‌های تمدنی ایران، ارزش‌های ملی ایرانیان، شناخت دقیق فرصت‌ها و ویژگی‌های سرزمینی ایران و بازخوانی تاریخ ایران اعم از پیش از اسلام، دوره اسلامی، دوره مدرن به ویژه مشروطه استوار شده‌است و به دو عنصر هویتی دیگر ایرانیان شامل اسلام و مدرنیته توجه دارد. به گمان من انتخابات 1403 با هدف تغییر و تحول در گفتمان حاکم که سراسر محدودیت و وادارندگی است باید تبدیل به میدان رقابت گفتمان‌ها شود. اشخاص توان محدودی دارند. لیکن توانایی ملت ایران در صورت سامان‌یابی ذیل گفتمان ایده‌ی ایران بی‌انتها است. انتخابات و دولت ملی برآمده از آن می‌تواند مبنایی برای تصحیح مسیر باشد تا ملت ایران در یک فرایند تاریخی و با صبوری به مسیر توسعه بازگردد.

آخوندی اظهار داشت: من می‌فهمم که شما پدیده‌ی چنددولتی و یا بی‌دولتی را با تمام رگ و پوست‌تان حس می‌کنید. شما با تجربه تورم بالای 40درصد برای مدتی بیش از پنج‌سال دریافتید که دولتی ملی با دغدغه‌ی رفاه و توسعه‌ی ایران در راس کار نیست. اساسا دولتی در کار نیست و منافع ملی در زیر چرخ رقابت دولت‌های متعدد در حال له شدن است. اندیشه‌ی ضدآزادی‌های فرهنگی که به‌ویژه در این سه سال اخیر بر این کشور چیره شده‌بود، و هر روز با عنوانی علیه سبک زندگی انتخابی ملت صف‌آرایی می‌کرد شما را در وضعیت استیصال قرار داده بود. شما دیدید که دولت مستقر امکان سیاست‌گذاری ندارد، به بازی گرفته نمی‌شود و توان به نتیجه رساندن حتی سیاست‌های اغلب بی‌بنیان خود چون صیانت و طرح نور را نیز ندارد.
حسن سبحانی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد/ راه درست التزام به قانون اساسی است 

حسن سبحانی نماینده ادوار مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

حسن سبحانی در حاشیه ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: رویکرد غفلت از اجرای هماهنگ و سیستمی قانون اساسی آسیب‌های جدی به کشور وارد کرده است.

او تاکید کرد: اینجانب ضمن اذعان به وجود انبوه مشکلات خطیر که کشور با آن روبه‌روست و اطلاع از آثار سو افت سرمایه اجتماعی و پیامدهای مخرب آن التزام به ریاست قوه مجریه را صرفا از مسیر اجرای همه اصول قانون اساسی تنها راه مسالمت آمیز می‌دانم که می‌تواند مشروط به همراهی و همدلی مردم ایران شود.

حسن کامران کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد/ دولت غیر از مردمداری باید ساده زیست باشد

حسن كامران نماينده شش دوره مجلس سومين داوطلب امروز کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ است.

حسن کامران بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران بیان کرد: به پاکدستی اعتقاد زیادی دارم، بنده میزان ثروتم را طی نامه ای که مجلس خواسته بود به قوه قضاییه اعلام کردم و در سال‌های خدمت ریالی به ثروتم اضافه نکردم؛ سند آن موجود است.

وی با اشاره به اینکه در دوران نمایندگی مجلس پا روی دم کارچاق کن ها گذاشتم، گفت: متاسفانه امروز انها بروز و ظهور زیادی در جامعه دارند و هنوز کسی نتوانسته با آنها مقابله کند.

کامران اضافه کرد: پاکدستی در چینش ادمها بسیار مهم است و دومین مورد مبارزه با فساد است و در ۶ دوره‌ای که نماینده بودم، روی این مورد حساس بودم.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری افزود: دولت باید سختکوش و پرکار و یار محرومان و ایثارگران باشد و غیر از مردمداری باید ساده زیست باشد.

وی گفت: اشرافی گری نباید وجود داشته باشد و مالیات اگر بیشتر شود جلوی ریخت وپاش ها را می گیرد. همیشه در تنظیم ردیف‌های بودجه معترض بودم چرا هزینه های جاری را زیاد می کنید.

ثبت نام الیاس نادران در انتخابات ریاست جمهوری/ می خواهم رئیس جمهور همه مردم باشم نه جریانات سیاسی و احزاب 

الیاس نادران، یکی از نمایندگان پیشین مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

الیاس نادران کاندید انتخابات ریاست جمهوری پس از انجام فرآیند ثبت نام با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال‌ها به نمایندگان توصیه‌هایی داشتیم و به آن‌ها عمل نشد و اقتصاد کشور به نقطه مطلوب نرسید.

وی ادامه داد:احساس وظیفه کردیم برای خدمت به مردم وارد صحنه شوم؛ بنابراین است که مطابق قانون اساسی راهبر تامین نیاز‌های مردم را که در اجرا با انحراف مواجه شده در سرلوحه کار خودم قرار دهم.

نادران افزود: هیچ گروه سیاسی از من دعوت نکردند و مستقل وارد این انتخابات شدم و بنا بر آن دارم که رئیس جمهور همه مردم باشم نه جریانات سیاسی و احزاب که مدیریت کشور را برای خود کرده اند.

وی در انتها گفت: شعار دولت من هم نجات اقتصاد ایران است.

احمد اکبری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد/ تمامی مسئولانی که در دولت شهید رییسی حضور دارند را ابقا می کنم

احمد اکبری مشاور معاون اول رئیس جمهور پرویز داوودی در دوره احمدی نژاد با حضور در ستاد انتخابات کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد اکبری بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران بیان کرد: اکنون جمهوری اسلامی بدنبال حل مشکلات است ولی دستانی پنهانی، تورم را به ماتحمیل کرده ولی ما نمی گذاریم این روند ادامه یابد.

وی افزود: در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور، فشار اقتصادی برای مردم را رفع می کنیم و دست کسانی که آن را بوجود اوردند قطع می کنیم.

اکبری گفت: در صورت انتخاب، تمامی مسئولانی که در دولت شهید رییسی حضور دارند را ابقا می کنم و راهش را ادامه می دهم، راه ما راه امامین انقلاب است.

وی خطاب به جوانان گفت: هرگز به هیچ کمک خارجی اعتقاد نداشته باشید؛ اینده مردم ایران در دست خود ما نهفته است و باید جایگاه کشور را با قدرت بومی بالا ببریم.

اکبری اضافه کرد: ما می خواهیم مردم ایران قدرتمند و ثروتمند و الگوی مردم جهان باشند و ظرف ۴ سال مردم را در همه حوزه ها به قله پیشرفت برسانیم.

سید حمیده زرآبادی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد/ روند سیاست خارجی کشور باید تغییر کند

سید حمیده زرآبادی نماینده ادوار مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

این کاندیدای ریاست جمهوری با گرامی داشت مرحوم شجاعی و طالقانی گفت: این بزرگواران تلاش زیادی برای تفسیر رجل سیاسی داشتند و امروز ثمره تلاش هایشان می‌بینیم. امیدوارم روزی شاهد رقابت آزاد با حضور همه بانوان باشیم تا مردم زنی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های خود ادامه داد: تغییر سیاست خارجی از دیپلماسی ترسان و سپردن کار به افراد توانمند جهان شناس، دانا و منع نهاد‌های دیگر از دخالت در آن، اولویت دادن به سیاست تنش زدایی و اعلام اینکه سیاست اصلی جمهوری اسلامی ایران صلح، برپایی عدالت، توسعه، امنیت و مردم سالاری در منطقه است و با اینکه طرفدار محرومان و مخالف سرکوب و ترور است، اما تعامل با همه را بر هر شیوه دیگر ترجیح می دهد. همچنین حاکم کردن شایسته سالاری و تعطیل کردن سلطه پنهان امنیتی در انتصابات، گزینش‌های مراکز فرهنگی و دانشگاه‌ها ، لزوم اهتمام به توسعه اقتصادی و عزم ملی برای بازسازی همه حوزه‌های اقتصادی کشور با هدف بهبود زندگی مردم را در دستورکار دارد.

این کاندیدا افزود: اصلاح رویکرد سیاست داخلی با اولویت توسعه و بازگرداندن نیرو‌های نظامی به مسئولیت خود و مبارزه با فساد و همچنین آزادی اطلاع رسانی و حمایت از رسانه‌های مستقل، آزادی زندانیان سیاسی و ایجاد تسهیلات برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور برنامه دیگر من است.

محمد ناظمی اردکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد/ در دولت من دیپلماسی مقتدر بدون هیچگونه وقفه با اولویت کشورهای همسایه و جبهه مقاومت پیگیری می شود

محمدناظمی وزیر تعاون دولت نهم با حضور در ستاد انتخابات کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

محمد ناظمی اردکانی در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: درود می‌فرستیم به رییس جمهوری که به واژه هایی مانند خدمت، فداکاری، خستگی ناپذیری، سربلندی و عزت معنایی دوباره بخشید و مدیریت کشور را برای روسای جمهور بعد از خودت سخت نمود.

وی افزود: کشور در چهار دهه گذشته فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است اما امروز در امتداد مسیر اعتباری اسلام و ایران عزیز قرار گرفته ایم، که باید نقشه راهی معین برای اداره کشور مبتنی بر بیانات امام و رهبری در اختیار داشته باشیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: برای اینکه مردم عزیز طعم شیرینی نظام اسلامی را حس کنند، باید چهارچوب قانون اساسی تحول رخ دهد، مردم جایگاه خود را پیدا کنند و اصول شش گانه حکمرانی با جدیت تمام عمل شود.

ناظمی اردکانی ادامه داد: در دولت پیشرو و خدمت گزار من دیپلماسی مقتدر بدون هیچگونه وقفه با اولویت کشورهای همسایه، جبهه مقاومت و فلسطین پیگیری می شود، رویکرد اقتصادی دولت من توانمندسازی بخش خصوصی و خصوصی سازی هوشمندانه و متعهدانه است که شاهد بیکاری جوانان نباشیم و حقوق مردم کفاف هزینه ها را بدهد.
وی افزود: دولت پیشرو و خدمت گزاری به ظرفیت های طبیعی کم نظیر کشور باور دارد و اینکه با اتکا به مردم می توان اقتدار ملی ایران اسلامی را ارتقا بخشید.

ناظمی اردکانی بیان کرد: دولت پیشرو و خدمت گزاری از اشرافیت پرهیز خواهد کرد تا بتواند در فقرزدایی و رفع تبعیض و ویژه خواری موثر باشد.

قاسم جاسمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد/ نسبت به مسائل و کارکرد دولت کاملاً آشنایی دارم

قاسم جاسمی نماینده ادوار کرمانشاه در مجلس  با حضور در ساختمان وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

سید قاسم جاسمی در ستاد انتخابات وزارت کشور اظهار کرد: یاد و خاطره شهید رییسی که با روحیه انقلابی و خستگی ناپذیر ادامه مسیر خدمت را به ما آموخت گرامی میدارم.

وی افزود: یکی از دلایلی که به خودم اجازه دادم برای انتخابات بیایم، این است که در یک دوره چهار ساله در مجلس شورای اسلامی دهم من نمایند بودم این نشانگر این است که ما می توانیم در آینده هم برنامه های خود را اجرایی کنیم.

جاسمی ادامه داد: ما در مجلس ناظر بر دولت بودیم، من در وزارت دفاع هم به عنوان عضو ناظر بودم، در فراکسیون ورزش پهلوانی، ایثارگران مجلس هم حاضر بودم و در کمپین های فعالی که جناب آقای ملایی انجام میداد حضور داشتم.

وی تصریح کرد: عضو شورای مرکزی نمایندگان ولایی و سخنگوی فراکسیون پاسخگویی وزیران به نمایندگان بودیم و نسبت به عملکرد این عزیزان بیشتر آشنا می‌شدیم، همچنین عضو شورای برنامه ریزی کشور و شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی بودم و نسبت به مسائل دولت آگاهی دارم. ایران عزیز ما با برخورداری از ۶۸ گونه ماده معنی میان تمام کشورهای دنیا جایگاه دهم را دارد و بیش از هفت درصد از ذخایر معدنی کل دنیا در اختیار ماست.

علیرضا ورناصری نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شد/باید از ظرفیت های کشور در زمینه‌های مختلف استفاده کنیم

علیرضا ورناصری با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

ورناصری بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز مردم خواسته هایی مینی بر افزایش کمیت و کیفیت خدمت در سطوح محتلف و همچنین تداوم مبارزه با فساد دارند.

وی افزود: رییس جمهوری باید عهده دار مسئولیت اجرایی کشور شود که مردم دار، مقتدر و عدالت گستر باشد. مردم می‌دانند تحقق این هدف با شعار امکانپذیر نیست و باید از ظرفیت های کشور در زمینه‌های مختلف استفاده کنیم.

ورناصری با بیان اینکه چیزی از قوانین و احکام کم نداریم ، گفت: چرا بعد از اجرای ۶ برنامه در کشور معدل تحقق برنامه ها ۳۵ درصد است؟ در تدام خدمت باید به این‌کمی ها و کاستی ها توجه کنیم.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور در بعد مدیریت با این مشکلات مواجه است و رییس جمهور باید به همه ظرفیت ها در عمل توجه کند. برنامه های ۶ گانه در اختیار همه دولت‌های قبلی بود اما چرا معدل عملکرد پایین ۳۵ را شاهد هستیم؟

وی با بیان اینکه امیدوارم کسی که رییس جمهور می‌شود بتواند با بسیج همه امکانات اهداف متعالی کشور را به نتیجه برساند، تاکید کرد: همچنین برای اجرای منویات رهبر انقلاب مبنی بر مردمی سازی اقتصاد و رساندن ایران به جایگاه واقعی خود در منطقه و عرصه بین الملل برنامه اجرایی خوبی داشته باشد.

محمدعلی وکیلی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

محمدعلی وکیلی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وکیلی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست‌ جمهوری در جمع خبرنگاران بیان کرد: همه می‌دانیم چه میزان غرق در مشکلات هستیم.

نماینده اداوار مجلس با بیان اینکه آمده‌ام تا ناترازی را از میان بردارم افزود: مگر از سیاست، خلق امکان را انتظار نداریم؟ بدیهی است روزنه با چند تصمیم درست شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: کشور نیاز به شعار ندارد، باید در نظام اداری انقلاب ایجاد کرد، باید علم و عالم را با سیاست آشتی داد. باید غیر متخصصان را از مدیریت کنار گذاشت که هزینه‌های فراوان به کشور وارد کرده‌اند.

نماینده اداوار مجلس در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: مردم سال‌هاست گوششان از شعار پر شده است. باید در سیاست خارجی تحول و تفاتم ایجاد کرد.

وی مهمترین ناترازی را موضوع مدیریت کشور عنوان کرد و گفت: نظام تصمیم‌ساز تابع چینش مدیران است.

حجت‌الاسلام مهدی شیخ در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

حجت‌الاسلام مهدی شیخ، نماینده سابق مجلس برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و ثبت نام کرد.

شیخ پس از ثبت نام در انتخابات ریاست‌ جمهوری در جمع خبرنگاران بیان کرد: مردم ایران شما با رهبری امام راحل و خون شهدا، انقلاب خود را بنیان نهادید.

وی با بیان اینکه مردم ایران همه خواست من ایران آباد است گفت: من مستقل در انتخابات حاضر شدم و معتقدم در عرصه سیاست نیازمند اخلاق هستیم و من سیاست اخلاق بنیان را دنبال می‌کنم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه دولت من همان برنامه توسعه هفتم و ابلاغیه‌های رهبر انقلاب است.

به گفته نماینده ادوار مجلس، حلقه اتصال دولت‌های مختلف اسناد بالادستی است و مشارکت مردم و نهادهای اجتماعی تنها راه توسعه است.

شیخ در ادامه تاکید کرد: ما برای رسیدن به ایرانی پیشرفته باید به نخبگان اتکا کنیم و سهم دانش‌بنیان‌ها را در کشور افزایش دهیم.

حسین گروسی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

حسین گروسی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

گروسی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست‌ جمهوری در جمع خبرنگاران بیان کرد: عرصه اجرا قطعا نیازمند فردی است که بتواند در امور اجرایی تصمیمات درستی اتخاذ کند.

این نماینده ادوار مجلس افزود: با توجه به اینکه در سطوح مختلف مدیریتی کشور خدمت‌رسانی کرده‌ام با مشکلات کشور آشنایی دارم. تمام کارشناسان اقتصادی، مسیر توسعه اقتصادی را از پیرامون به مرکز می‌دانند و رهبر انقلاب نیز به این مهم تاکید دارند.

به گفته گروسی تامین اجتماعی، مسکن، اشتغال و تحصیل و آموزش برای همه اقشار مختلف جامعه باید به سهولت در دسترس باشد.

وی تاکید کرد: برای هر چهار مورد یاد شده ایده‌های مختلفی طراحی کرده‌ام.

محمد رویانیان داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شد
محمد رویانیان رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی و رئیس سابق ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور  در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
رویانیان پس از ثبت نام در انتخابات ریاست‌ جمهوری در جمع خبرنگاران بیان کرد: من به دنبال ایجاد ایرانی قوی و فرهنگی متعالی و اقتصادی پایدار و دانش‌بنیان هستم.

وی افزود: ما با اتکا به مردم و تاریخ کشورمان باید به یکی از قدرت‌های جهان تبدیل شویم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: ما در مقابل امپریالیسم موفق بودیم کشور ما در جبهه‌های مختلف پیروز شد. اما در نظام مدیریتی کشور اشتباه کردیم و در این حوزه باید تغییر ایجاد کنیم. در کمتر از یکسال آینده اقتصاد را باید کاملا مردمی کنیم. حاکمیت دولت بر اقتصاد باید تغییر کند.

رویانیان ادامه داد: من به دولت پاسخگو معتقد هستم و باید هر سه ماه یکبار از طریق صداوسبما به مردم پاسخگو باشم.

وی در خاتمه افزود: من قدرت ملی را در گرو اتحاد ملی می‌دانم.

محمد وحدتی هلان داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شد

محمد وحدتی هلان، نماینده ادوار مجلس با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

محمد وحدتی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور در چهاردهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وحدتی پس از ثبت نام در انتخابات در جمع خبرنگاران بیان کرد: مقاومت این ملت بزرگ همراه با تقدیم شهدای عزیزشان، چهره خبیث مستکبران جهان را برای مردم جهان روشن کرده است.

وی افزود: امروز با ثبت نام‌خود، قصد دارم در صورت انتخاب، کشور را با توسعه دیپلماسی و گسترش ارتباط با همه کشورها بجز اسراییل و با اولویت کشورهای همسایه موجب توسعه سیاسی و اقتصادی گشته و با رفع تحریم‌ها موفق به رفع مشکلات کشور شویم.

وحدتی گفت: در بعد سیاست داخلی با گزیدن شایستگان و جوانان از بین زنان و مردان، جهت سکانداری نظام اسلامی و با تفکر اسلامی و جهادی و با مبارزه با فساد اقتصادی و اداره و با نهادینه کردن قانون و شفاف سازی عدالت را برای همه بکار می گیریم و برای رفع بیکاری تلاش می کنیم.

علی آذری داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شد

علی آذری نماینده دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

نماینده مجلس در دوره دوازدهم پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد: مهمترین مسئله برای ما این است که در همین ایام خادمی شویم که ایران و شهدای پروازش به ما افتخار کنند.

وی افزود: تعداد عرصه هایی که دولت می تواند اثر گذار باشد متعدد و فراوان است. دنبال رئیس جمهور عالم به همه علوم و توانمندی ها نیستیم بلکه نکته مهم استفاده از ظرفیت نیروی انسانی است که رئیس جمهور باید از این نیروها برای خدمت به مردم استفاده کند.

آذری با تاکید براینکه شخص رئیس جمهور باید در چند مسند تصمیم ساز و مدیر باشد، عنوان کرد: اولین کاری که باید انجام دهد اینکه روابط بین قوا و جامعه مدنی را به سمت منافع ملی هدایت کند.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: ما به وحدت ملی با توانمندی رییس جمهور نیاز داریم همچنین برای ایجاد رویه واحد در توسعه کشور حتما به حضور نخبگان نیازمندیم.

حمید کریمی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

حمید کریمی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

کریمی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری بیان‌کرد: بر اساس تکلیف و احساس وظیفه برای ثبت نام در در ستاد انتخابات حضور یافتم؛ امیدوارم اگر توفیق داشته و خادم ملت شدم با برنامه های مدون ایران سرافراز، قوی و مقتدر بسازیم.

وی افزود: با وجود اینکه کشوری غنی و مستعد از نظر نیروی انسانی و ذخایر طبیعی داریم اما متاسفانه مردم مشکلات معیشتی دارند.

کریمی گفت: بنده با این دیدگاه که از بطن مردم برخاستم از شهر مهران که پیشانی زوار کربلاست به عرصه آمدم. در زمان جنگ از آغاز تا پایان، از کیان مملکت دفاع کردم و بعد از ان مدتی فرماندار و مدتی هم راهی مجلس شدم و به عنوان یکی از افراد و وکلای قانونگذار انجام وظیفه کردم.

وی با بیان اینکه ذخایر نفتی فروانی داریم، گفت اما زندگی و معیشت مردم از اوضاع مناسبی برخوردار نیست، با تیم منسجم اقتصادی و برنامه های علمی می توان ظرفیت منابع خدادادی را به فعلیت دربیاوریم و مردم ما غنی شوند.

محمدرضا اسکندری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد/ موجبات تحولات سازنده درونی و تعاملات عزتمند بیرونی را محقق می‌کنم

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ پوشش کامل اخبار و حواشی پنجمین روز ثبت‌نام کاندیداها

محمدرضا اسکندری وزیر جهاد کشاورزی در دولت نهم با حضور در وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

محمدرضا اسکندری از وزرای دولت نهم، پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران ‌گفت: شرایط کنونی کشور حساس است و با وجود فعالیت دولت های قبل کماکان با کاستی‌ها و ماموریت های نیمه تمام مواجهیم.

وی افزود: این کاستی ها با توجه به ظرفیت های کشور قابل تامل است و با نگاه تحولی به سمت رفع کمیودها به سمت ایران قوی گام خواهیم برداشت

اسکندری تصریح کرد: با مشارکت و استفاده از ظرفیت های مردمی می توان به سمت توانمند و قدرتمند شدن گام برداشت.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: صرفا ایده و نظریه ندارم بلکه کوله باری از تجربه دارم که می خواهم موجبات تحولات سازنده درونی و تعاملات عزتمند بیرونی را محقق کنم.

وحید جلال‌زاده در انتخابت ریاست جمهوری ثبت نام کرد/ جلال‌زاده: «دولت مردم مدار» خود را وقف ایران خواهد کرد 

وحید جلال‌زاده نماینده ادوار مجلس و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دوره یازدهم با حضور در وزارت کشور در انتخابت ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی در دوره یازدهم مجلس پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: مردم ایران در شرایط کنونی چشم به راه دولتی هستند که بتواند بر اساس میثاقی که با ملت خواهد بست. پیشرفت همه جانبه و قابل لمسی بویژه در وضعیت رفاهی و معیشتی جامعه صورت دهد در عدالت گستری توزیع برابر فرصت‌ها و مقابله با مفاسد اقتصادی و رانت خواری، هر گونه مماشات و تعارفی را کنار گذاشته برای تقویت هر دو بعد هویت و فرهنگ ملی و دینی ایران بکوشد.

وی افزود: سیاست خارجی فعال عزتمندانه و در امتداد واقعیات داخلی را بکار گیرد. فرآیندی که نتیجه آن افزایش رضایت عمومی تقلیل آسیب‌های اجتماعی، محرومیت زدایی و افزایش اقتدار و امنیت داخلی و منطقه‌ای رسیدن به تفاهم گفتمانی در حوزه قدامات و رفتار‌های فرهنگی و گسترش مناسبات همه جانبه با تمامی کشور‌های جهان به جز دولت‌های متخاصم خواهد بود.

جلال زاده گفت: رسیدن به چنین شرایطی دست یافتنی است، زیرا هم مردم ایران عزم خود را برای مشار کردن صومی در مسیر توسعه و پیشرفت جزم کرده اند و هم خود اتکایی صورت گرفته در سال‌های داشته میتواند ضامن این حرکت باشد.

اردشیر مطهری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد/ مبارزه با فساد باید ادامه یابد

آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ پوشش کامل اخبار و حواشی پنجمین روز ثبت‌نام کاندیداها

اردشیر مطهری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

مطهری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران بیان کرد: مسیر تحقق آرمان‌های این ملت و سربلندی ایران و رفع مشکلات جز با مشارکت حداکثری در انتخابات و دلسوزی همگان میسر نخواهد شد.

وی افزود: مشکلات متعددی در کشور داریم اما آنچه که هر کشوری را درمسیر توسعه قرار می دهد، خواست مردم و همدلی برای رفع مشکلات است که نقطه عطف آن نیز انتخابات است.

مطهری افزود: شهید آیت‌الله رئیسی با سیاست خارجی کشور را از حالت انزوایی خارج کرد، رییس جمهور می تواند حضور میدانی و در بین مردم داشته و هم دولت را مدیریت و ولایتمداری را در حد اعلا پیاده کند و از ظرفیت های قانون استفاده کند.

این داوطلب انتخابات با اشاره به عنوان دولتش به نام(دولت بی‌منت) گفت: اگر دولت بعدی از ابزار اماده استفاده نکند فرصت سوزی کرده است.

وی گفت: مبارزه با غول فساد باید ادامه یابد، رعایت عدالت در توسعه امکانات از جمله برای اقشاری همچون کارمندان و کارگران نیز باید ادامه یابد، مقابله با اثرات تحریم‌ها نیز دنبال شود و توجه به ظرفیت‌های گسترده داخلی و اولویت بندی برای طرح های نیمه تمام از اهمیت خاصی برخوردار است.

سردار علیرضا افشار در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد 

سردار علیرضا افشار باحضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

علیرضا افشار رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مدیریت مسئولیت اجرائی کشور تنها نیازمند دانش اقتصادی نیست بلکه رئیس جمهوری موفق است که بین دستگاه‌های مختلف بتواند ارتباط مناسبی ایجاد کند.

وی افزود: شعار همه دولت‌ها، مردمی‌سازی دولت است، اما چگونه؟

سردار افشار ادامه داد: مضاف بر سفرهای استانی باید مردمی سازی به ارکان دولت کشیده شود و اداره امور را به مردم سپرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در خاتمه افزود: نباید با کلیدواژه جوانگرایی، نیروهای با تجربه و توانمند را کنار گذاشت، بلکه باید با استفاده از تجارب مدیران کهنه‌کار افراد جوان را نیز در دولت به کار گرفت.

زاهدی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد/ پلکانی مسئولیت‌های کشوری را طی کرده‌ام نه آسانسوری

محمد مهدی زاهدی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی باحضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

محمدمهدی زاهدی از نمایندگان ادوار بعد از ثبت نام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با شناخت کامل از ظرفیت ها و توانمندی های کشور و کوله باری از تجربه وارد این عرصه شده ام، گفت: بر این باورم که می توانیم دست در دست هم با صداقت و صمیمیت بر بسیاری از چالش ها فائق آییم.

این نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه امروز با برنامه و کارنامه خود را در معرض تماشا گذاشته و پلکانی مسئولیت ها را طی کرده و آسانسوری بالا نیامده ام، اذعان داشت: مهم ترین سرمایه کشور، سرمایه انسانی است. گماردن افراد کوچک به کارهای بزرگ و خانه نشینی افراد کاردان، ثمره ای جز خسران و تباهی ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه خلاقیت و شفافیت جایگزین رانت، پنهانگاری و فساد می شود، گفت: در برنامه اقتصادی خود، ایجاد نظام یکپارچه را در دستور کار دارم. گرانی و تورم کمر مردم را شکسته و با آمارسازی، بولتن سازی و ساده انگاری تورم مهار نمی شود.

زاهدی راه برون رفت از وضعیت موجود، سرمایه گذاری در تولید داخلی است.

ثبت نام هاجر چنارانی/ در جامعه به اندازه پتانسیل مردان، زنان اندیشمند و شایسته داریم

هاجر چنارانی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چند دهه اخیر مشکلات اساسی داشتیم و دولت های منتخب به رقبای قبل از خود میتاختند، اما دولت پیشروی ما دیگر بهانه ای برای تاختن به دولت قبل ندارد و ما در همه دولت ها حلقه های مفقوده ای داشتیم.

وی افزود: امروز با تکیه بر دو دوره مجلس و کار با دو دولت با عزمی راسخ آمده ایم تا تشکیل دولتی انقلابی بر پایه آشتی ملی بین احزاب و گروه ها و استفاده از ظرفیت همه گروه ها را داشته باشیم.

نماینده ادوار مجلس ادامه داد: ۵۰ درصد جامعه را زنان تشکیل داده اند به همین دلیل آمده ایم تا سهم خودمان را مطالبه کنیم و بگوییم در جامعه ما به اندازه پتانسیل مردان، زنان اندیشمند و شایسته داریم و متاسفانه در این سال ها کمتر توانسته ایم بالاترین کرسی های سیاسی را به زنان اختصاص بدهیم و حتی در مجلس کمتر از ۶ درصد جمعیت زنان بوده اند.

چنارانی تصریح کرد: میتوان باتوجه به فرمایش رهبری که امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم نام نهادندگفت که مشارکت مردم حلقه مفقوده ماست که دولت ها آن را به فراموشی سپردند، به همین دلیل آمدیم تا با بکارگیری متخصصین و توجه ویژه به سلامتی و شادابی‌ جامعه، اهمیت دادن به ورزش و هنر و ارج نهادن به مقام معلم ها، استفاده از ظرفیت بانوان جامعه و ایرانیان خارج کشور و جلوگیری از فرار مغزها، توسعه گردشگری و ایجاد زمینه برای سفر مردم،رفع مشکلات سلامت و رفع مشکلات جامعه بزرگ خبرنگاران در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: برای اینکه هر رفتار صحیحی را در جامعه نهادینه کنیم باید به شکل اساسی روی آن کار کنیم و در آموزش و پرورش روی آن کار بشود، برای آینده روشن باید روی آموزش و پرورش و پرورش استعدادهای جامعه تلاش کنیم.

محسن کوهکن‌ریزی در انتخابت ریاست جمهوری ثبت نام کرد 

محسن کوهکن‌ریزی نماینده ادوار مجلس با حضور در وزارت کشور در انتخابت ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

نماینده اداوار مجلس پس از ثبت نام در انتخابات ریاست‌ جمهوری در جمع خبرنگاران بیان کرد: من به این دلیل اخرین ساعات ثبت نام را انتخاب کردم که ببینم اگر فردی برنامه ویژه‌ای دارد، وارد نشوم اما این چنین نبود.

کوهکن افزود: کاندیدا باید بداند که با ظرفیت قانون اساسی فعلی باید کار کند و باید به قوانین بالادستی نیز معتقد باشد.

وی گفت: فرهنگ از صحبت‌های داوطلبان در انتخابات آغاز می‌شود و بخشی از مشکلات ما به این مسائل فرهنگی باز می‌گردد.

ثبت نام سید احمد موسوی/ وابسته به هیچ گروه و جناحی نیستم 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد موسوی بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: آنچه اگر اصلاح شود روی بقیه بخشها نیز اثر مثبت خواهد گذاشت، این است که افراد سرجای خود باشند. اینگونه یقینا تحول شگرفی در اداره کشور ایجاد می شود

وی افزود: اگر به مدیریت با دید شایسته سالاری بنگریم در کشور مشکلات حل می شوند.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم امیدها و خواسته های زیادی همچون رشد نقدینگی و بهبود اوضاع اقتصادی دارند. لذا ما داوطلبان انتخابات، قبل از اینکه از اینده صحبت کنیم باید بگوییم در گذشته چه کردیم. عملکرد گذشته، آینده را روشن می کند.

به گفته وی، من مستقل آدم و وابسته به هیچ گروه و جناحی نیستم.

ثبت نام وقف‌چی در انتخابات/ باید دست در دست هم برای غلبه بر چالش‌ها تلاش کنیم 

علی وقفچی، نماینده سابق مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

علی وقفچی در جمع خبرنگاران، گفت: اگر امروزه در دنیا چالش‌های بزرگی وجود دارد بخاطر این است که از انسانیت بدور هستیم.

وی افزود: باید دست در دست هم با ایجاد عدالت در همه زمینه‌ها برای غلبه بر چالش‌ها تلاش کنیم.

وقفچی گفت: مشکل کشور از روزی آغاز شد که پایه‌های اقتصادی کشور غلط ریخته شد و توزیع امکانات بر اساس میزان برخورداری انجام گرفت.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: باید با تک نرخی کردن ارز مسیر‌های ایجاد رانت و فساد بسته و از تولید داخل حمایت شود.

ثبت‌نام ابراهیم عزیزی در انتخابات ریاست‌جمهوری/ دولت من دولت امتداد خواهد بود

ابراهیم عزیزی، نماینده دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

ابراهیم عزیزی نماینده تهران پس از ثبت نام در انتخابات گفت: شعارهای انقلاب اساس پیشرفت است و مبتنی بر اطلاعات دقیق بر اساس راهبر بیانیه گام دوم انقلاب میتوان به سمت توسعه رفت، عزت حکمت و مصلحت در دولت امتداد یعنی ادامه دولت شهید جمهور یک اولویت است.

وی ادامه داد: جهش تولید با مشارکت مردم با استفاده از ظرفیت نیروی جوان عملی خواهد شد. تعهد می دهیم راه شهید خدمت با با توان مضاعف دنبال کنم و با تجمیع ظرفیت های جبهه انقلاب امتداد دولت را محقق کنم چرا که نباید این علم بر زمین بی افتد و با ایثار و فداکاری و با همراهی مردم حماسه پیشرفت و خدمت و امتداد شکل می گیرد.

عزیزی گفت: با استفاده از تجربه کار اجرایی و مدیریتی و تقنینی، برای عمل به تکلیف و بر اساس حجت شرعی به میدان آمدم تا بستر سازی برای تمدن نوین اسلامی را پیگیری کنم و خدمت به مردم را معنا نمایم.

ثبت نام حسینی نیشابوری در انتخابات ریاست جمهوری/ تا حدود زیادی از آرمان ها فاصله گرفته ایم

سید علی حسینی نیشابوری، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرد.

سیدعلی حسینی نیشابوری به عنوان نماینده ادوار مجلس بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: دلبستگی خود را به ملت ایران به عنوان سرباز و آمادگی خود را برای نامزدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام می کنم.

وی تصریح کرد: تا حدود زیادی از آرمان ها فاصله گرفته ایم. تعداد متخصصان و کارشناسانی که از نظرات آنها استفاده می شود بسیار کم است. ما باید به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی بازگردیم.

وی بیان کرد: جذب در حداکثر اعلی و دفع در حداقل ضرورت را باید در دستور کار داشته باشیم.

محسن نامی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

امیر محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

اصغر سلیمی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد 

اصغر سلیمی نماینده دوره دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

شمس الدین حسینی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد 

شمس الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد و نماینده مجلس دوازدهم با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

ضرغام صادقی در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد 

ضرغام صادقی، نماینده سابق مجلس با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

عبدالرحیم بهاروند داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری شد

عبدالرحیم بهاروند نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

بیات در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد 

رفعت بیات نماینده اسبق مجلس در آخرین دقایق روز آخر ثبت‌نام، در انتخابات ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرد.

حسن نوروزی داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شد
حسن نوروزی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

اباذری: « متمرکز شدن به تخریب ، تمسخرِ رقیب،نشان از ضعف ، زبونی  و حقارت فاعل دارد »

عبدالرحیم اباذری به جماران گفت: «در مرحله نخست حامیان و طرفداران کاندیداها به جای این که کاندیدای طرف مقابل را به روش غیر اخلاقی تخریب  و علیه اش پرونده سازی و به اصطلاح افشاگری بکنند ، بهتر است  خدمات ،  سابقه مثبت و برنامه های دولت کاندیدای مورد علاقه خودشان را مطرح کنند و برای مردم توضیح دهند.  متمرکز شدن به تخریب ، تمسخرِ و به خیال خود ، افشای طرف مقابل نشان از ضعف ، زبونی ، حقارت ، عجز و  ناتوانی فاعل دارد و تجربه ثابت کرده این روش غیر اخلاقی شاید به طور موقت مؤثر باشد ،اما در نهایت وقتی غبار تحریف کنار رفت  واقعیت ها و حقیقت ها برای همه آشکار می شود. لذا عقل ، تدبیر و شرع حکم می کند به هوش باشیم و در این مورد از حرمت شکنی ها دوری کنیم و جنگ های رزگری و حیدری – نعمتی را کنار گذاشته  و از نفرت پراکنی ها و عقده گشایی ها اجتناب نماییم. »

 احمد مازنی: «پرسش های اصلی برای رئیس جمهور طراز »

احمد مازنی به جماران گفت: «امروز پرسش های اصلی برای رئیس جمهور طراز این هاست: 1. چگونه می توان مانع مهاجرت نخبگان شد؟ 2. و از آن مهم‌تر چگونه می توان زمینه بازگشت سرمایه انسانی و اقتصادی ایرانیان مقیم خارج از کشور را برای ساخت وطن فراهم کرد؟ 3. چگونه می توان از همه ظرفیت نیروهای انسانی، فارغ از نگاه جناحی برای حل مشکلات کشور استفاده کرد؟ 4. چگونه می توان در روابط بین الملل سیاست موازنه مثبت در چارچوب اصل نه شرقی، نه غربی  و با رویکرد هم شرقی، هم غربی را در چارچوب منافع ملی محقق کرد؟ 5. چگونه می توان دولتی تشکیل داد که ظرفیت و شرح صدر او همه ایرانیان را در بر بگیرد؟ 6. چگونه می توان جایگاه رئیس‌جمهور را به طراز شخص اول مملکت بعد از مقام رهبری برگرداند؟ایران رجل سیاسی می خواهد”رجل” نه لزوما جنس مذکر! این که مرد باشد یا زن، معمم باشد یا مکلا مهم نیست؛ مهم این است که سینه ای فراخ در حد و اندازه همه ایرانیان داشته باشد.»

اخبار روزهای گذشته در حوزه انتخابات ریاست‌جمهوری را در زیر بخوانید:

گزارش تصویری: ثبت نام عبدالناصر همتی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تصاویر: ثبت نام علی لاریجانی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تصاویر: ثبت نام «علیرضا زاکانی»در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تصاویر: ثبت نام مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تصاویر: ثبت نام «وحید حقانیان»در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

گزارش تصویری ۸: سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

آخرین اخبار از انتخابات ۱۴۰۳؛ راهنمای ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری/ قائمی: «گمانه‌زنی‌ها درباره حضور زاکانی در انتخابات ریاست‌جمهوری قوی است»/ سیاوشی: «اگر شورای نگهبان کمک کند در انتخابات پیش رو می‌تواند یک صحنه بهتر در کشور رقم بخورد»/ مهاجری: «تنها یک سونامی سیاسی می‌تواند باعث رشد شدید مشارکت مردم در انتخابات باشد»

آخرین اخبار از انتخابات ۱۴۰۳؛ وزیر کشور دستور شروع انتخابات را صادر کرد/ کاندیداتوری جلیلی قطعی شد؟/ «ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری، حضوری انجام می‌شود»

آخرین اخبار از انتخابات ۱۴۰۳؛ تصمیم نهایی اصلاح طلبان پس از ثبت نام ها / کم رنگ شدن احتمال کاندیداتوری قالیباف / نو اصوگرایان در تامل / ارزیابی حضور حسن روحانی

آخرین اخبار از انتخابات ۱۴۰۳؛ احتمال نامزدی محمد رضا ظفرقندی و جدی تر شدن محمد صدر / میراحمدی رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات کشور شد

آخرین اخبار از انتخابات ۱۴۰۳؛ آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری/ جلیلی و کواکبیان ثبت‌نام کردند

آخرین اخبار از انتخابات ۱۴۰۳؛ لاریجانی و همتی ثبت نام کردند/ جامعه اسلامی مهندسین: «ما وارد مذاکره با مصداق‌ها نشدیم اما درباره مصادیقی که در مظان بودند بررسی داشتیم»

آخرین اخبار انتخابات ۱۴۰۳؛ حقانیان، پزشکیان، زاکانی و رسولی‌نژاد ثبت‌نام کردند/ضرغامی:«شورای نگهبان بعضی از رویه‌های گذشته‌اش را اصلاح کند»

آخرین اخبار انتخابات ۱۴۰۳؛ احمدی‌نژاد، اسماعیلی، مقیمی، صادقی و زریبافان ثبت‌نام کردند/ ثبت نام از ۱۰ داوطلب در چهارمین روز /قوچانی: «انتخابات پیش رو به نوعی بازسازی و اصلاح است»/ زاکانی: «به دعواهای سیاسی نه ورود پیدا می‌کنم و نه آنها را زیبنده می‌دانم»

نظر شما