شناسهٔ خبر: 66991731 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

هفت‌گانه: رئال و گنجی که هنوز کشف نشده!

رئال مادرید در فصل پیش رو فرصت رسیدن به هفت‌گانه را دارد، چالشی که هرگز در دسترس هیچ تیم دیگری نبوده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز به محض پایان فینال ومبلی گفت: «این آغاز راه قهرمانی شانزدهم برای ماست. چالشی جدید در حال حاضر در جریان است و این مشخصه تیم و باشگاهی است که زندگی با موفقیت‌های گذشته را درک نمی‌کند و نگاهش به آینده است.»

کارلو آنچلوتی به خوبی آن را درک می‌کند. این بخشی از زندگی روزمره رئال مادرید است و مربی اولین کسی است که آن را خوب می‌داند.

تاکنون تنها بایرن (2020) و بارسلونا (2009) موفق شده‌اند در یک فصل به شش‌گانه دست پیدا کنند. اکنون، چالش جدید رئال یافتن گنجی است که تاکنون هیچکس نتوانسته آن را کشف کند. این یک مسیر ناشناخته و فقط در دسترس قهرمان فعلی اروپاست.

رئال مادرید نه تنها به فتح لیگ قهرمانان جدید که فرمت آن از فصل بعد تغییر می‌کند، توجه دارد که می‌خواهد فصل بعد به هفتگانه برسد. این ماموریت با شروع سوپرجام اروپا در 14 آگوست، در ورشو برابر آتالانتا شروع خواهد شد.

مرحله بعدی ماراتن، 18 دسامبر (27 آذرماه) با بازگشت جام بین قاره‌ای است. قهرمان لیگ قهرمانان اروپا یعنی رئال مادرید در فینال جایگاه ثابتی دارد. سایر کنفدراسیون‌ها برای رسیدن به فینال و بازی با رئال مبارزه خواهند کرد.

سپس سوپرجام اسپانیا که در عربستان برگزار می‌شود، رقابتی که رئال قهرمان فعلی آن است. رئال در نیمه نهایی به مصاف مایورکا می‌رود. جام حذفی و لالیگا دیگر چالش‌های رئال هستند.

چالش بزرگ سال بعد بین ماه‌های ژوئن و جولای و با جام باشگاه‌های جهان آغاز می‌شود. تورنمنتی با حضور 32 باشگاه بزرگ دنیا در آمریکا. اگر رئال در 6 جام قبلی قهرمان شده باشد، در اواسط جولای 2025 و با قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها به هفتگانه خواهد رسید.

 

نظر شما