شناسهٔ خبر: 66989134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعلام محدودیت‌های ورودی و خروجی غرب تهران در سالگرد امام

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان‌های غرب استان تهران با وجود اتوبان‌های مهم و پرتردد در مسیرهای درون و برون‌شهری غرب استان تهران، پوشش انتظامی و ترافیکی را اعمال خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سردار کیومرث عزیزی در جمع خبرنگاران با اشاره به توصیه پلیس به شهروندان و زائرانی که روز 14 خرداد به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برای مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شرکت میکنند، گفت: پلیس غرب استان تهران با همکاری تمام دستگاه ‌های مرتبط و همکار، اقدامات خود را از 20 روز گذشته شروع کرده و کمیته امنیتی و انتظامی ویژه ای با مشارکت پلیس های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستانهای تابعه در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تشکیل شده و بیشترین زائران استان های همجوار از شهرستانهای شهریار، رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر عبور کرده و پلیس غرب استان تهران، تمهیدات ویژه ای برای زائرین در نظر گرفته است.

وی افزود: تمام نیازمندی ها و اقدامات برای روز سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده تا در بحث انتظامی و ترافیکی، پلیس غرب استان تهران بتواند آرامش، آسایش و امنیت و به ویژه تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه را برای زائران حرم مطهر در 14 خرداد فراهم کند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در ادامه گفت: تلاش شبانه روزی همکارانم در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی زائرین عزیز شرکت کننده در مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و تکریم این عزیزان، همچنین برنامه ریزی لازم در جهت روان سازی ترافیک مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی (ره) از مهمترین برنامه های این فرماندهی است.

سردار عزیزی همچنین با اشاره به تسهیلات ترافیکی که برای این روز در نظر گرفته شده است، گفت: پلیس از شروع تا پایان مراسم، امنیت کامل را در نقاط استقرار و تردد زائران بر عهده خواهد داشت و پلیس راه ، راهور و عوامل انتظامی این استان در ورودی ها و خروجی های شهرستانهای غرب استان تهران با وجود اتوبان های "تهران- قم"،" تهران- شهریار" و اتوبان" ساوه" و جاده "وهن آباد رباط کریم" درمسیرهای درون و برون شهری غرب استان تهران، پوشش انتظامی و ترافیکی را اعمال خواهد کرد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان تصریح کرد: پلیس غرب استان تهران از 24 ساعت قبل از آغاز مراسم در آماده باش کامل قرار دارد و این در شرایطی است که پوشش‌ انتظامی و ترافیکی شهرستان های تابعه غرب استان تهران را به صورت کامل بر عهده خواهد داشت.

پلیس غرب استان تهران به شهروندان توصیه کرد: در تردد به حرم مطهر حضرت امام"ره" ضمن استفاده از پارکینگ های عمومی جهت پارک خودرو، لوازم و اشیای همراه خود را در خودرو جای نگذارند.

اعلام تمهیدات ترافیکی روزهای 14 و 15  

سرهنگ ایوب وشنی زرگران با اشاره به جزئیات تمهیدات ترافیکی پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در روزهای 14 و 15 خردادماه اظهارداشت: تردد کامیون و تریلر در محور قم به سمت رباط کریم، اسلامشهر تا تهران از روز یکشنبه مصادف با 13 خردادماه تا پایان برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خیمنی"ره"، ممنوع خواهد بود.

وی در ادامه گفت: محدودیت های ترافیکی پلیس راهور غرب استان تهران از روز یکشنبه مورخ 13 خردادماه از میدان امام خمینی"ره"شهرستان رباط کریم و میدان الغدیر شهرستان اسلامشهر به سمت حرم مطهر به مرحله اجراء گذاشته خواهد شد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان محترم می توانند از سایر مسیر های جایگزین تردد در محور قم به سمت رباط کریم، اسلامشهر تا تهران و ترددهای داخلی در شهرستان های رباط کریم و اسلامشهر استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما