شناسهٔ خبر: 66989010 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ستاره گرجستانی به تاریخ پرسپولیس پیوست/ گودبای ایران؛ هلو یورو ۲۰۲۴!

گیورگی گولسیانی ستاره گرجستانی پرسپولیس با زدن گل قهرمانی نام خود را در تاریخ این باشگاه جاودانه کرد.

صاحب‌خبر -

پرسپولیس به نهمین عنوان قهرمانی در لیگ برتر رسید و دوباره گل قهرمانی را یک مدافع زد. پرسپولیس در لیگ اول روز ۷ خرداد ۱۳۸۰ با تک گل ابراهیم اسدی بازی آخر را از فجر سپاسی در ورزشگاه آزادی برد و این نتیجه به نوعی تکرار همان فصل هم شد.

در لیگ هفتم پرسپولیس در همین ورزشگاه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده با گل سپهر حیدری ۲-۱ سپاهان را برد و قهرمان شد. پس از آن این اتفاق تکرار نشد تا گلزنی در دقیقه ۸۷ بازی شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ در لیگ بیست و سوم...

ستاره گرجستانی فصل قبل نیز بهترین گلزن پرسپولیس و عنصر اصلی در قهرمانی‌های این تیم در لیگ و جام حذفی بود. این فصل اما با بازگشت کنعانی زادگان ابتدا جایگاهش در ترکیب اصلی و سپس عنوان پنالتی زن را از دست داد.

موضوعی که باعث شد او در گلزنی از زوج خود در قلب خط دفاع عقب بیفتد. تا قبل از این بازی عیسی آل‌کثیر با هفت گل بهترین گلزن این فصل پرسپولیس بود، شهاب زاهدی که نیم فصل به ژاپن رفت در کنار محمد حسین کنعانی‌زادگان هر کدام با ۶ گل گلزنان بعدی پرسپولیس بودند و حالا با این گل، گولسیانی هم به رکورد آنها رسیده است.

ششمین گل مدافع گرجستانی با طعم قهرمانی همراه شد. او که حالا به لطف درخشش در پرسپولیس جایی در ترکیب تیم ملی کشورش هم دارد و یکی از مسافران یورو ۲۰۲۴ خواهد بود، با بهترین خاطره ایران را به مقصد آلمان ترک می‌کند.

بیشتر بخوانید: وقتی جام در باشگاه پرسپولیس آرام گرفت/ درود بی‌پایان به محرم نویدکیا، اوسمار و چند چهره مودب و شاخص دیگر...

نظر شما