شناسهٔ خبر: 66986942 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

لزوم مدیریت مطلوب سفرهای کلیبر در تعطیلات نیمه خرداد ماه

مجید فرامرزی

فرماندار شهرستان کلیبر در نشست هماهنگی خدمات سفر این شهرستان بر لزوم مدیریت و ایفای نقش مطلوب کمیته‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر در ایام پیک سفر تعطیلات پیش‌رو تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث آریا، میرحسین بهادری روز یکشنبه ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ در چهارمین نشست هماهنگی خدمات سفر شهرستان کلیبر گفت: ارزیابی مطلوب عملکرد کمیته‌های ده‌گانه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ایام تعطیلات اردیبهشت‌ماه سال جاری، افزایش قابل توجه حجم گردشگران ورودی به شهرستان طی تعطیلات پیش رو و ایام تابستان پیش‌بینی می‌شود.

فرماندار شهرستان کلیبر ادامه داد: بر این اساس و در راستای تأمین نیاز گردشگران، کمیته‌های مرتبط با ستاد خدمات سفر، اطلاع رسانی‌ با کیفیت و کمیت از شرایط آب و هوایی منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که لازم است در کنار توجه به موضوع اطلاع رسانی، تمهیدات لازم برای فراهم کردن مراکز اسکان اضطراری گردشگران و مسافران ورودی به این شهرستان را در دستورکار دستگاه‌های اجرایی ستاد خدمات سفر قرار گیرد.

او با اشاره به نقش و اهمیت مدیریت صحیح سفر در افزایش میزان رضایتمندی گردشگران گفت: با توجه به اهمیت تسهیل حضور گردشگران در مناطق مختلف شهرستان و وجود جاذبه‌های طبیعی کم‌نظیر در کلیبر لازم است تا اعضای ستاد خدمات سفر بر فراهم‌سازی بستری مناسب برای تجربه سفری ایمن و خدمات‌رسانی مطلوب، با بازبینی وظایف و حفظ آمادگی، به بررسی موضوعات نیازمند توجه و بهبود نقاط ضعف توجه ویژه‌ای داشته باشند.

بهادری گفت: کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر تمهیدات لازم در خصوص آمادگی و استقرار ارگان‌های امدادرسان در مسیرهای گردشگری، نظم بخشی ترافیکی و همچنین استمرار بازدیدهای نظارتی و رفع چالش‌های احتمالی در این ایام را  مورد توجه ویژه قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما