شناسهٔ خبر: 66986784 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد صادر شد

بیانیه مهم ستاد کل نیروهای مسلح+ جزئیات

اقتصادنیوز: شنیده شدن ندای مقاومت ضد استکباری از دورترین سرزمین‌ها تعبیری روشن از پیش‌بینی تاریخی و الهی امام خمینی (ره) است که روزی اسلام، سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۴و ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد که متن بیانیه به شرح زیر است:

سی و پنج سال پس از ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) همچنان مسیر، آرمان‌ها و یاد آن بزرگ مرد سفر کرده، الگو و الهام بخش برای آزادگان جهان است.

امام بزرگوار با تکیه بر ایمان، اعتقاد و اراده مردم مسلمان ایران و با آگاهی بخشی توطئه‌های نظام سلطه جهانی به ویژه آمریکا و جنایات رژیم ستم شاهی و امید بخشی در مردم نسبت به آینده با تشکیل حکومت اسلامی چنان فضایی ساخت که در آن، همه توده‌های مردمی خواهان پایان گرفتن ظلم و استبداد شدند.

خبر مرتبط
نخستین گزارش ستاد کل نیروهای مسلح از علت سقوط بالگرد رئیس‌‎جمهور منتشر شد/ جزئیات پرواز یک و نیم دقیقه پیش از سقوط

اقتصادنیوز: نخستین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و هیئت همراه، منتشر شد.

امروز به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی همچون شهدای پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ و بعد از آن، سربلندی، پیشرفت و عزت روز افزون ملت ایران با تکیه بر اصل مترقّی ولایت‌فقیه برخاسته از تفکر اسلام ناب و خلاقانه آن امام امت و خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) است که به واسطه آن، الگویی مناسب برای اداره جوامع بشری و تأمین سعادت دنیوی و اخروی فرا روی سایر ملت‌ها نیز قرار داده است، این مسیر روشن در حرکت به سوی قله نه فقط صفوف مقاومت مردمی در منطقه را منسجم‌تر کرده بلکه موج آن، کشورهای استکباری را نیز در نوردیده و شاهد آن جوانانی است که در اروپا و آمریکا شیفته مکتب و آرمان‌های خمینی کبیر (ره) و جانشین خلفش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شده‌اند.

هسته‌های مقاومتی که امام عزیزمان پی‌ریزی کرد؛ با درایت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به درختی تنومند و سربلند تبدیل گردیده و در دل نظام سلطه میوه داده است. اینک ندای مقاومت ضد استکباری از دورترین سرزمین‌ها به‌گوش می‌رسد، این اقتدار باعث تغییر در هندسه محاسباتی قدرت‌های جهانی شده و تعبیری روشن از پیش‌بینی تاریخی و الهی امام خمینی (ره) است که روزی اسلام، سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

ستاد کل نیروهای مسلح با پاسداشت یاد، نام و آرمان حضرت امام (ره) و ضمن اعلام آمادگی برای دفاع قاطعانه از آرمان‌های انقلاب و امامین انقلاب اسلامی در هر زمان و مکان، چهاردهم و پانزدهم خردادماه را روز بزرگ بیعت مجدد امت با امام راحل و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از اقشار و آحاد مختلف مردم ایران برای حضور پرشور و با شکوه در آئین‌های گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دعوت می‌نماید و بر اطاعت بی قید و شرط از ولایت فقیه تأکید می‌نماید.

 

نظر شما