شناسهٔ خبر: 66981436 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

وزیر ارشاد پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳: تا آخر می‌مانم/ ویدیو وزیر ارشاد پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳: تا آخر می‌مانم/ ویدیو

به گزارش شبکه شرق، وزیر ارشاد پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ گفت: مردم خدمت بی‌منت و مدیریت انقلابی می‌خواهند. «محمد‌مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم نمی‌خواهند جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتد. مردم می‌خواهند راه رجایی و راه رئیسی

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، وزیر ارشاد پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ گفت: مردم خدمت بی‌منت و مدیریت انقلابی می‌خواهند.

«محمد‌مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم نمی‌خواهند جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتد. مردم می‌خواهند راه رجایی و راه رئیسی ادامه پیدا کند.

محمدمهدی اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تا آخر در عرصه انتخابات می‌مانید، گفت: بله. ان‌شاالله. تا آخر می‌مانم.

محمدمهدی اسماعیلی

اسماعیلی عنوان کرد: مردم نمی‌خواهند به اسم خصوصی‌سازی، حقوق کارگران پایمال شود و مسئولان دولتی از جنس تنبلی و اشرافیت داشته باشند. مردم نمی‌خواهند مافیای واردات کارخانه‌های را متوقف کند و بلکه مردم می‌خواهند راه رجایی و رییسی ادامه یابد.

او اظهار داشت: مردم مدیریت انقلابی و دیپلماسی عزتمندانه را می‌خواهند نه دیپلماسی التماسی؛ مردم رییس جمهوری می‌خواهند که امتداد دولت آیت‌الله شهید باشد.

داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: امید محرومان نباید ناامید شود؛ همه این بایدها و نبایدها بسته به تصمیم بزرگ مردم ایران است. امروز با عزم راسخ ناشی از همراهی با بزرگمرد تاریخ ایران و برای تداوم خیرات و برکات این فصل نو به میدان آمدم تا دوره زیبای کامیابی‌های مردم ایران تداوم یابد.

اسماعیلی بیان کرد: باید پویایی سیاست خارجی ادامه یابد و کشور به کانون اقتصاد و صنعت منطقه تبدیل شود و طرح‌های عمرانی به نتیجه رسیده و نظام سلامت سامان یابد و عدالت در جای جای کشور جاری شود.

وزیر ارشاد گفت: شعار محوری ما «خدمت ادامه دارد»، است. ما از سید ابراهیم رئیسی تلاش و حرکت و کار شبانه روزی را یاد گرفتیم.

اسماعیلی تاکید کرد: بنده به عنوان نماینده جمعی از همکاران رییس‌جمهور شهید که به جای صرف شعار و برنامه، کارنامه خدمت دارد این پرچم را بر دوش گرفتم.

منبع: sharghdaily-932885

نظر شما