شناسهٔ خبر: 66981081 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان کردستان خبر داد؛

واگذاری مسؤولیت سرویس دانش‌آموزی به شورای ترافیک درشهرهای کردستان

سنندج- رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان از واگذاری مسؤولیت سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان به شورای ترافیک در شهرهای استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

ایوب فیض‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ابلاغ فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ خبر داد.

وی با اشاره به ابلاغ آئین نامه جدید اجرایی حمل و نقل دانش آموزان در مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۴ توسط هیأت وزیران، گفت: برای سال تحصیلی آینده، امور مربوط به سرویس مدارس بر اساس آئین نامه جدید انجام خواهد پذیرفت و تمامی وظایف از جمله تأمین خودرو، گواهی صلاحیت رانندگان و شرکت‌ها، قرارداد، برچسب متحدالشکل، راه‌اندازی سامانه و … بر عهده شهرداری و شورای ترافیک هر شهر خواهد بود.

فیض‌پور از طراحی سامانه «سپند» در این راستا و جهت ثبت درخواست سرویس از سوی والدین خبر داد و گفت: اولیا گرامی تا ۳۰ خردادماه مهلت دارند با مراجعه به نشانی http://irtusepand.ir درخواست سرویس را برای فرزند خود ثبت نمایند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان افزود: بر اساس ماده ۲۴ این آئین نامه، آموزش و پرورش ازطریق ارسال بخشنامه و سایر روش‌ها، وظیفه اطلاع رسانی به والدین محترم در خصوص امور مربوط به سرویس مدرسه را برعهده خواهد داشت.

نظر شما