شناسهٔ خبر: 66978435 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی ایران | لینک خبر

از نظر کاربرد گوشی کدام برند بهتر است؟ سامسونگ یا آیفون

بخش تبلیغات بخش تبلیغات

صاحب‌خبر -

سامسونگ و اپل دو برند شناخته‌شده در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند هستند که سالانه محصولات بسیار متنوع و البته باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کنند. از آن‌جایی که سیستم عامل گوشی‌های مربوط به این دو برند با هم فرق دارند، این امر باعث شده است تا میان آن‌ها رقابت ایجاد شود؛ به‌طوری‌که دسته‌ای از افراد تنها به گوشی‌ها‌ و سایر محصولات اپل علاقه‌مند هستند و دسته‌ای دیگر تنها برند سامسونگ را در این زمینه قبول دارند. البته درصد علاقه‌مندان به کمپانی آیفون خیلی بالاتر از سامسونگ است؛ اما این موضوع نمی‌تواند دلیلی برای عدم کیفیت محصولات سامسونگ باشد.

با توجه به تمام مشخصات گوشی‌های این دو برند ممکن است برای کاربر معمولی این پرسش مطرح شود که از نظر کاربرد گوشی برند سامسونگ بهتر است یا آیفون؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این پرسش هستید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مقایسه برند سامسونگ و آیفون

گوشی‌های سامسونگ و اپل هرکدام با مشخصات خاصی تولید می‌شوند و قطعا بهترین کیفیت را دارند. اما اینکه کدام گوشی کاربرد بیشتری دارد، کاملا به نیاز شما بازمی‌گردد. به همین علت در اینجا توضیح مختصری در مورد گوشی‌های هر دو برند بیان می‌کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری را داشته باشید.

بررسی مشخصات گوشی آیفون

اپل برندی کاملا لوکس و گران‌قیمت است که طراحی بسیار خلاقانه و زیبایی را برای تمام محصولات خود در نظر می‌گیرد. همین موضوع نیز باعث شده است تا کاربران زیادی این گوشی را برای خود انتخاب کنند. گوشی‌های اپل از لحاظ نوع نمایشگر، قدرت پردازش اطلاعات، فضای دخیره‌سازی، نوع سیستم عامل و بسیاری از موارد دیگر کاملا قدرتمند و باکیفیت هستند و قطعا بهترین عکاسی و فوکوس را از طریق آن انجام خواهید داد. بنابراین اگر از افرادی هستید که در فضای مجازی فعالیت دارید، عکاسی حرفه‌ای می‌کنید و در کل کارهای شما مربوط به عکس‌برداری و فضای اجتماعی است، خرید انواع گوشی اپل به صورت آنلاین می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

بررسی مشخصات گوشی سامسونگ

سامسونگ نیازی به معرفی ندارد؛ برندی بسیار محبوب و پرفروش که تنوع کالاهای آن بسیار بالاست و در هر رنج قیمتی می‌توانید گوشی خوب و باکیفیتی را از آن تهیه کنید. این برند برای محصولات خود چند سری مختلف در نظر گرفته که بهترین آن‌ها سری اس است. درواقع این سری از گوشی‌ها تحول عظیمی را در طراحی و ساخت محصولات این کمپانی رقم زده‌اند.

کیفیت دوربین‌های سامسونگ نیز در رده بالایی قرار دارد و شاید در میزان زوم، فیلمبرداری و برخی از قابلیت‌های جزئی با مدل‌های آیفون متفاوت باشند. در هر صورت این گوشی نیز برای شغل‌های مربوط به تکنولوژی و فضای وب انتخاب خوبی است و می‌تواند به بهترین شکل کار خود را انجام دهد.

خرید بهترین گوشی‌های سامسونگ و آیفون از پیندو

خرید بهترین گوشی های سامسونگ و آیفون خرید بهترین گوشی های سامسونگ و آیفون

پیندو مسیری راحت و مطمئن برای خرید و فروش بی‌واسطه کالاهای نو به‌شمار می‌آید؛ فروشگاهی بزرگ مانند بازار بزرگ تهران که کاربران زیادی در آن فعال هستند و بدون دردسر خدمات مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند. بنابراین فرقی ندارد که شما فروشنده باشید یا مشتری؛ بهترین خدمات در اختیار شماست.

از ویژگی‌های فروشگاه پیندو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این مجموعه در قبال ارائه خدمات خود حق کمیسیون دریافت نمی‌کند تا هم صاحبان مشاغل فضایی رایگان برای فروش اجناس خود داشته باشند و هم کالاها با قیمت کف بازار به فروش برسند.

با پیندو در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

در پیندو تمام اطلاعات هویتی شما ثبت می‌شود و از هر لحاظ امنیت معاملات برقرار است.

در پیندو روش‌های پرداخت متفاوتی وجود دارد و می‌توانید هزینه نهایی را به‌صورت اینترنتی، ارز دیجیتال، سرویس BNPL یا تسویه درب منزل پرداخت کنید.

با پیندو در هر کجای ایران که باشید، محصولات طی مدت کوتاهی به دست شما می‌رسند؛ زیرا فروشندگان این مجموعه با بهترین شرکت‌های حمل‌ونقل در ارتباط هستند.

در حال حاضر چه محصولاتی در پیندو به فروش می‌رسد؟

بهترین محصولات کالای دیجیتال رو از پیندو بخرید بهترین محصولات کالای دیجیتال رو از پیندو بخرید

پیندو مجتمع خرید بسیار بزرگی است که در قالب وب طراحی شده و می‌توانید در آن هر کالایی را که مدنظر دارید، خرید و فروش کنید. در حال حاضر در این پلتفرم محصولات مربوط به کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، زیبایی و سلامت، فرهنگ و هنر، سرگرمی و فراغت، وسایل نقلیه، خدمات، صنعتی و اداری و مواد غذایی موجود هستند و شما این امکان را دارید که به صفحه اصلی این مجموعه بروید و روی کتگوری مربوطه کلیک کنید.

این مجموعه می‌تواند مرجع بسیار معتبری برای اطلاع از شرایط خرید انواع موبایل سامسونگ با قیمت متنوع باشد؛ زیرا هم اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد و هم تنوع کالاهای آن بسیار بالاست.

سخن پایانی

همان‌طور که در این مطلب گفته شد، سامسونگ و اپل دو غول بزرگ بازار هستند که محصولات بسیار جدید و باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کنند. تمام موبایل‌های هر دو کمپانی با تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته می‌شوند و از لحاظ طراحی و ساخت در سطح بالایی قرار دارند؛ اما درنهایت این انتخاب شماست که کدام برند را ترجیح دهید. در هر صورت اگر قصد خرید هریک از این محصولات را دارید، می‌توانید روی فروشگاه اینترنتی پیندو حساب کنید.

نظر شما