شناسهٔ خبر: 66976642 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

ساعت کاری جدید ادارات فارس اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعات آغاز به کار و خاتمه تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری(و بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی) از ۱۵ خردادماه تا ۱۵ شهریور ماه، از ساعت ۶:۰۰ الی ۱۳:۰۰ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محسن نعمتی ۱۲ خردادماه با بیان اینکه به استناد مصوبه هیئت وزیران به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، ساعات آغاز به کار و خاتمه کار ادارات تغییر یافته است، افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند از یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیری همزمان با خاتمه کار، دستگاه‌های سرمایشی را خاموش کنند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های مشمول برای رعایت ساعات کار هفتگی کارکنان، موظفند باقی‌مانده ساعات را به صورت دورکاری تعریف کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: با توجه به لازم‌الاجرا بودن مصوبه شورای تأمین استان و حسب دستور استاندار فارس به منظور توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری، مدیریت بهینه مصرف انرژی و ارتقای بهره‌وری، پیشگیری و ارتقای آمادگی برای مقابله با بحران‌های احتمالی و حمایت از خانواده، دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳، نسبت به اجرای برنامه دورکاری کارکنانی که قوانین و دستورالعمل‌های دورکاری را در روزهای پنجشنبه رعایت کرده و به تایید این معاونت رسیده است، اقدام کنند.

نعمتی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های مشمول مصوبه تغییر ساعت کاری، باید از هرگونه تغییر یا جابه‌جایی ساعات کاری در طول هفته یا سلیقه‌ای اجرا کردن مصوبه مذکور جداً خودداری کنند.

وی افزود: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، شعب بانک‌ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش‌نشانی و مراکز انتظامی، تأمین کانال‌های ضروری و بخش عملیاتی خدمات پست مشمول برنامه دورکاری نشدن و باید طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

نظر شما