شناسهٔ خبر: 66976082 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

حسینی: جام آفسایدها، مبارک پرسپولیس!

دروازه‌بان استقلال به پرسپولیسی‌ها کنایه زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال، پس از ناکامی آبی پوشان از دست‌یابی به جام قهرمانی لیگ برتر به خبرنگاران گفت: بردیم اما قهرمان نشدیم و قهرمانی را از ما گرفتند. از بازیکنان تشکر می‌کنم که با همه وجود تلاش کردند. آنها پای کار ایستادند، قراردادهای کمی بستند و رقم قراردادهای خودشان را کم کردند.

او ادامه داد: تنها تیمی هستیم که ۴۰ تا ۵۰ درصد از پول‌های سال گذشته ما باقی مانده و تنها تیمی هستیم که ۵۰ درصد قراردادهای امسال ما پرداخت نشده است. از بازیکنان تشکر می‌کنم که برای خوشحالی هواداران تلاش کردند و چیزی نگفتند. به خصوص از جواد نکونام تشکر می‌کنم که رهبر تیم بود و جلوی بسیاری از اتفاقات ایستاد.

حسینی که از عدم قهرمانی استقلال ناراحت بود ادامه داد: ۶۷ امتیاز گرفتیم و قهرمان واقعی لیگ هستیم. اگر نکونام نبود، استقلال پنجم یا ششم هم نمی‌شد. جام آفسایدها مبارک باشگاه پرسپولیس باشد و به امید خدا با آن خوش باشند. مردم شاید ۱۰ سال دیگر، خطاهای گرفته شده برای حریف و گل‌های آفساید این تیم را به یاد نیاورند. همه می‌گویند پرسپولیس ۱۰ جام آورده اما اینگونه نیست. به آنها جام هدیه کردند و یک بار هم جام اسنپی به پرسپولیس دادند. این جام مبارکشان باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما