شناسهٔ خبر: 66975985 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

وزير ورزش: با همدلي و تعامل بايد زمينه توسعه بيشتر ژيمناستيک را فراهم کنيم/ تکليف هيات رييسه فدراسيون ژيمناستيک زودتر مشخص شود

صاحب‌خبر -
وزير ورزش: با همدلي و تعامل بايد زمينه توسعه بيشتر ژيمناستيک را فراهم کنيم/ تکليف هيات رييسه فدراسيون ژيمناستيک زودتر مشخص شود
خبرگزاری آریا - وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت رشته ژیمناستیک به عنوان رشته پایه و مادر اظهار داشت: جامعه ژیمناستیک کشور باید با تعامل و همدلی زمینه رشد و توسعه این رشته را بیش از پیش مهیا کنند.

به گزارش خبرگزاری آریا، امروز 12 خردادماه با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک ضمن مراسم قرائت سوگندنامه توسط زهرا اینچه درگاهی رئیس منتخب فدراسیون ژیمناستیک حکم ریاست این فدراسیون توسط کیومرث هاشمی به وی اعطا شد.
در این مراسم وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از روسای پیشین این فدراسیون اظهار داشت: از اینکه فدراسیون ژیمناستیک پس از چهار سال باهمراهی کمیته ملی المپیک به ثبات رسیده، بسیار خوشحالیم و از خانم اینچه درگاهی و خانواده ژیمناستیک نیز می‌خواهیم تمام اهتمام خود را برای توسعه این رشته‌ی ورزشی پایه و مادر به کار ببندند و روی کسب موفقیت‌های بیشتر متمرکز شوند.
وی در ادامه با مهم خواندن اولین سهمیه حضور در بازی‌های المپیک توسط مهدی الفتی و انتخاب وی به عنوان پرچمدار کاروان خادم‌الرضا بیان کرد: از هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم که پرچمدار کاروان خادم‌الرضا را از این رشته انتخاب کردند و امیدوارم این جواز حضور با تلاش و همدلی با موفقیت همراه باشد.
کیومرث هاشمی همچنین برگزاری مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون به منظور انتخاب سایر ارکان این فدراسیون از جمله هیات رئیسه، نائب رییس و ... منطبق بر قانون را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان ساخت: انجام این مهم کمک می کند تا در حوزه های تصمیم‌سازی این فدراسیون ثبات بیشتری حاکم شده و این رشته بیش از پیش در مسیر افتخارآفرینی حرکت کند. برای اولین بار با یک حرکت هماهنگ که کلیات آن به تصویب شورای عالی ورزش با حضور رییس جمهور شهیدمان رسید، برای توجه به ورزش بنیادین مطابق با آن چیزی که در دنیا انجام می‌شود هر کودکی که به دنیا می‌آید از بدو تولد در راستای آن حرکات بنیادین با محوریت مادران و در ادامه با حضور مهدهای کودک انجام می‌شود و هدف این است که بتوانیم رشته ژیمناستیک را بیش از گذشته توسعه بدهیم.
وی تاکید کرد: امیدوارم اجرای ورزش بنیادین در کشور با رشته ورزشی ژیمناستیک باشد تا ضمن ترسیم افقی روشن برای آینده این رشته ورزشی به سایر رشته‌ها نیز کمک شود. وقتی این طرح با کمک فدراسیون و مجموعه هیات‌ها اجرا شود این حرکت بزرگ که به تایید شورای عالی ورزش هم رسیده به بهترین شکل به سرانجام برسد.
هاشمی در بخش دیگری از سخنانش امضا تفاهم‌نامه مالی میان فدراسیون‌ها، معاونت قهرمانی و معاونت توسعه مدیریت منابع و کمیته ملی المپیک را مورد توجه قرار داد و افزود: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های خوب فدراسیون، اقدامات صورت گرفته منتج به توسعه هرچه بیشتر این رشته شود.

نظر شما