شناسهٔ خبر: 66975807 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

برگزاري مراسم بزرگداشت رييس جمهور شهيد و شهداي خدمت در آستانه رحلت امام خميني (ره)، از سوي نماينده ولي فقيه

صاحب‌خبر -
برگزاري مراسم بزرگداشت رييس جمهور شهيد و شهداي خدمت در آستانه رحلت امام خميني (ره)، از سوي نماينده ولي فقيه
خبرگزاری آریا - مراسمی به مناسبت شهادت رئیس جمهور فقید و شهدای خدمت در آستانه سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در نمازخانه مرکزی بنیاد برگزار شد.

به گزارش «ایثار»، حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی، مشاور رئیس جمهور فقید در امور روحانیون ضمن تشکر و قدردانی از دکتر قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت توجه به تکریم شهدا، در این مراسم گفت: فضای این مجلس پر از عطر شهادت است، در مجلس شهدا باید با چشم دیگری نظاره کرد تا آن زیبایی‌ها را مشاهده کرد.
وی به ارائه خاطراتی از سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید فقید کشورمان پرداخت و گفت: از ویژگی‌های اخلاقی ایشان داشتن تواضع و اخلاص بود. اهل تعبد و توسل بود و نماز اول وقت را همیشه به جا می‌آورد.
در این مراسم همچنین قرائت قرآن کریم توسط استاد «محمد حسین سعیدیان» و روضه‌خوانی اهل بیت(ع) توسط «حاج داود شفیعی» صورت گرفت.
لازم به ذکر است مراسم ویژه بزرگداشت شهدای خدمت و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و به همت حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد برگزار شد.
انتهای پیام/

نظر شما