شناسهٔ خبر: 66975774 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بلايي که موشک هاي «برکان» حزب الله بر سر پادگان پرانيت رژيم صهيونيستي آورد

صاحب‌خبر -
بلايي که موشک هاي «برکان» حزب الله بر سر پادگان پرانيت رژيم صهيونيستي آورد
خبرگزاری آریا - سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در بحبوحه وخامت اوضاع جبهه لبنان و فلسطین، با اشاره به عملیات مقاومت حزب الله در چند متری یک پایگاه صهیونیستی خاطرنشان کرد اگر مقاومت می‌خواست، به آن حمله می کرد.

بنابر این گزارش، مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از مقاومت و ملت فلسطین و در پاسخ به حملات اشغالگران به مناطق مختلف لبنان در عملیات متعدد نیروهای اشغالگر را هدف قرار می دهد.
حزب الله در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوبی و منازل مسکونی لبنان ، به ویژه حمله به شهر مارون الرأس، در عملیاتی ویژه پادگان پرانیت (مقر لشکر نود و یکم) رژیم صهیونیستی را با موشک های سنگین برکان هدف قرار داد که مستقیماً به آن اصابت کرد و منجر به سوختن و انهدام بخشی از آن شد.
مقاومت اسلامی لبنان همچنین در پاسخ به حملات رژیم اسرائیل در هدف قرار دادن غیرنظامیان شهرک الناقوره که به کشته و زخمی شدن سرنشینان یک آمبولانس منجرشد، با ده ها موشک کاتیوشا به مناطق مختلف سرزمین های اشغالی از جمله جعتون، عین یعقوب و یحیعام حمله کرد.
سکوهای پدافند گنبد آهنین در منطقه مربض الزاعوره نیز از آتش مقاومت در امان نماندند و با حمله هوایی پهپادهای مهاجم مواجه شدند که با دقت به اهداف اصابت کردند و منجر آتش گرفتن آنها شد.
نیروهای مقاومت همچنین یک ساختمان مورد استفاده سربازان اشغالگر در شهرک شومیرا حومه روستای طربیخا را با سلاح های مناسب هدف قرار داد و مستقیماً به هدف اصابت کرد .
در بخش شرقی، پایگاه البغدادی رژیم صهیونیستی هم با موشک های سنگین برکان و شهرک راموت نفتالی با رگبار از موشک هدف قرار گرفت.
برخی منابع عبری اعلام کردند به دلیل گزارش هایی مبنی بر نفوذ پهپادهای مقاومت، آژیر خطر در چندین شهرک در الجلیل الاعلی و شهرک کریات شمونه به صدا درآمد.

نظر شما