شناسهٔ خبر: 66974777 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ برتر و جام حذفی

نیک‌نفس: ۶ گل آفساید برایم قابل هضم نیست/ غلامپور: جام کثیف را نمی‌خواهیم

هافبک تیم فوتبال استقلال بعد از ناکامی تیمش در دستیابی به قهرمانی در لیگ برتر از اشتباهات داوری گلایه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، زبیر نیک‌نفس هافبک تیم فوتبال استقلال پس از برد این تیم مقابل پیکان و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر گفت: فصل خوبی داشتیم و ۶۷ امتیاز، امتیاز خوبی است، اما شرمنده هواداران شدیم. یک جاهایی لغزش و شاید اشتباه داشتیم، اما همه توان‌مان را گذاشتیم. ضمن اینکه یکسری مسائل هم دخیل بود.

وی درباره اینکه در طول فصل در لیست خروج قرار داشت، عنوان کرد: الان در حس و حالی نیستم که راجع به این مسائل حرف بزنم. فقط امیدوارم فصل آینده لیگ با VAR برگزار شود. یک صحنه‌هایی در طول فصل وجود داشت و گل‌های آفسایدی زده شد. خواهش می‌کنم یک بازی بیاورید که اشتباه تأثیرگذار به نفع ما بوده باشد، اما من می‌توانم شش هفت گل که آفساید بوده را بگویم که دوربین نشان داده که آفساید بوده است. وقتی در یک لیگ یک امتیاز باعث جابه‌جایی قهرمانی و نایب قهرمانی می‌شود، شش گل آفساید برایم قابل هضم نیست. امیدوارم VAR بیاید و حق به حقدار برسد.

نیک‌نفس در پایان گفت: قراردادم تمام است تا ببینیم سال بعد خدا چه می‌خواهد.

جلالی: مشمول خدمت سربازی نیستم

برای فصل بیست و چهارم لیگ برتر تعداد زیادی از بازیکنان فوتبال مشمول خدمت سربازی می‌شوند.

گفته می‌شود ابوالفضل جلالی مدافع چپ استقلال هم مشمول خدمت سربازی است و احتمالاً راهی ملوان شود. با این وجود مدافع استقلال بعد از پایان بازی پیکان - استقلال در هفته سی‌ام و پایانی لیگ گفت: «مشمول خدمت سربازی نیستم.»

غلامپور: فدراسیون دوست داشت دوم شویم؛ جام کثیف را نمی‌خواهیم

بهزاد غلامپور پس از نایب قهرمانی استقلال در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر گفت: استقلال را نایب قهرمان کردند. از راس فدراسیون، سازمان لیگ، کمیته داوران و همه دوست داشتند استقلال دوم شود و تمام برنامه‌شان این بود که استقلال جام نگیرد که به هدف‌شان رسیدند. ان‌شاءالله که اشتباه کرده باشم، اما پیش خدا معلوم است که این جام تمیز و پاک برای ما و هواداران بود و نباید حق این هواداران ضایع می‌شد. ما جام کثیف به خانه نمی‌بریم و در باشگاه نمی‌گذاریم.

وی در خصوص صحبت‌های همراه با بغض خود اظهار داشت: واقعاً حق ما را خوردند. این جام‌های کثیف در خانه، باشگاه و هواداران‌ ما جایی ندارد و فقط جام تمیز در باشگاه ما است. ۳۰ هفته حق ما را خوردند. همین امروز گل آفساید زدند. راضی به رضای خدا هستیم. تا اینجا بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و مردانه جنگیدند. از ابتدای فصل یکسری افراد که از فوتبال سر در نمی‌آورند این باشگاه را نابود کردند و الان هم اینگونه شد.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال در پاسخ به این سوال که با ورود VAR مشکلات داوری کمتر خواهد شد گفت: بستگی به وجدان داوران دارد. جایی که در حق ما اجحاف کردند اعتراض می‌کنیم.

غلامپور در خصوص ۱۸ کلین شیت سیدحسین حسینی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر گفت: همه از سیدحسین راضی هستیم. خیلی زحمت کشید. پارسال به ناحق هجمه روی او بود، اما سید یکی از بهترین گلرهای ایران است و حقش است در تیم ملی بازی کند. امیدوارم مربیان تیم ملی نگاه ملی داشته باشند نه رنگی.

نظر شما