شناسهٔ خبر: 66973947 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

تاریخ دقیق روز پدر و روز مرد سال 1403/ پیشنهادهای جذاب برای کادو روز مرد

در ایران، روز پدر در 13 رجب، زاد روز حضرت علی بن ابی طالب (ع)، اولین امام شیعیان، گرامی داشته می‌شود. امسال این روز مصادف با سه شنبه 25 دی 1403 می‌باشد. با ما همراه شوید تا بهترین کادو برای روز مرد را به شما معرفی نمائیم.

صاحب‌خبر -

اقتصادآنلاین - مهسا زرگری؛ پدر، یگانه حامی و قهرمان داستان زندگی است. او پشتوانه‌ای محکم همانند کوه برای تأمین معاش و آسایش فرزندانش است. هیچ اراده‌ای نمی‌تواند اراده پولادین یک پدر را برای سربلندی خانواده‌اش بشکند. پدر برای پسر، اولین قهرمان و برای دختر، اولین عشق است. او تنها رفیقی است که می‌توان به حرف‌هایش اطمینان کرد.

در ایران، روز پدر در 13 رجب، زادروز حضرت علی (ع)، اولین امام شیعیان، گرامی داشته می‌شود. با توجه به قمری بودن تاریخ تولد حضرت علی، روز پدر در تقویم هجری شمسی ثابت نیست و هر سال تاریخ آن تغییر می‌کند. امسال روز پدر با  25 دی 1403 مصادف شده است.

بهترین هدیه برای روز مرد

خریدن هدیه برای پدرها همیشه چالش برانگیز است، به خصوص اگر آنها مشکل‌پسند باشند. با این حال، می‌توان با کمی خلاقیت و توجه به علایق آنها، هدیه‌ای ویژه و جذاب برای آنها انتخاب کرد. در اینجا چند ایده برای هدیه روز پدر ارائه شده است:

لوازم جانبی خودرو

مردها همیشه به ماشین خود اهمیت زیادی می‌دهند. اگر می‌خواهید پدر یا همسرتان را خوشحال کنید، می‌توانید به این جنبه توجه کرده و برای او لوازم جانبی خودرو هدیه بگیرید. قفل فرمان، پدال یا روکش صندلی خودرو، گزینه های مناسبی برای روز پدر هستند.

ست کیف، کمربند و جاسوئیچی

اگر به دنبال هدیه ای با قیمت مناسب و کاربردی برای پدرتان هستید، می‌توانید یک کیف پول بخرید. انواع مختلفی کیف پول وجود دارد که باید جنس با کیفیتی را برای او انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم کیف پول جادار که بتواند کارت‌های بانکی را در آن نگهداری کند، تهیه کنید. عالوه بر این، امروزه ست های جذابی از کیف، کمربند و جاسوئیچی در بازار موجود است که پاسخ گوی بسیاری از نیازهای مردان است.

هندزفری بلوتوث

هندزفری بلوتوث یکی از بهترین هدایایی است که می توانید برای روز مرد در نظر بگیرید. این محصول به آقایان کمک می کند تا در هر زمان و مکانی، از جمله هنگام رانندگی، به راحتی با تلفن همراه خود صحبت کنند و یا موسیقی دلخواه خود را گوش دهند.

لوازم برقی شخصی

ماشین ریش تراش نیز هدیه مناسبی برای پدر یا همسرتان است. با خرید یک ماشین ریش تراش خوب، می توانید آقایان را از مراحل پوست صورت خشک کردن پس از تیغ زدن راحت کنید. این هدیه با هزینه یک بار، برای مدت طولانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

همچنین، بلند شدن موهای بدن به خصوص در فصل تابستان می تواند برای آقایان آزاردهنده باشد. بنابراین، خرید یک ماشین اصلاح موهای بدن می تواند هدیه مناسبی برای روز پدر باشد تا آنها دیگر نیازی به استفاده از قیچی برای کوتاه کردن موهای بدن خود نداشته باشند.

لوازم ورزشی

انواع توپ های ورزشی مانند بسکتبال، والیبال، فوتبال و هندبال، راکت های تنیس، اسکواش و بدمینتون، دمبل ها و کوله های ورزشی، گزینه های مناسبی برای هدیه روز مرد هستند. با توجه به علاقه آقایان به ورزش، می توانید وسیله مورد نیاز او را انتخاب کنید.

کفش

کفش چرمی و کتانی همواره هدایایی محبوب برای پدران هستند. انتخاب کفش راحت تر از لباس است و فقط کافی است سایز پای پدر را بدانید.

ساعت مچی

ساعت مچی با بند چرمی یا فلزی، یکی از وسایل مورد علاقه آقایان است. شما می توانید با توجه به سلیقه و استایل لباس پوشیدن پدر یا همسرتان، ساعت مچی مناسبی را برای او انتخاب کنید.

تاریخ دقیق روز پدر و روز مرد سال 1403/ پیشنهادهای جذاب برای کادو روز مرد

گوشی موبایل و لوازم جانبی

گوشی هوشمند و لوازم جانبی آن، یکی از هدایای کاربردی و مناسب برای روز پدر است. امروزه گوشی موبایل نه تنها برای تماس تلفنی، بلکه برای فعالیت در شبکه های اجتماعی و چک کردن ایمیل ها نیز ضروری است.

سخن پایانی

خرید هدیه همواره یکی از خریدهای مهم و حساس بوده است که افراد به دقت قبل از خرید به آن فکر می‌کنند. اگر شما در جستجوی ایده هدیه روز پدر هستید و نمی‌دانید که برای روز مرد چه کادویی بخرید، در این مقاله پیشنهادهایی را ارائه داده‌ایم. اگر به غیر از گزینه‌های معرفی شده به عنوان ایده روز مرد، پیشنهاد دیگری دارید، حتما آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

نظر شما